Haljine su i ovoga puta, u novoj kolekciji „Lust for life“, između jave i sna, a fotografije - na granici života i smrti: Boudoir dizajnerice Martina Čičko Karapetrić i Morana Saračević predstavile su novu kampanju poigravajući se s hiper-realističnim elementima, nastavljajući svoju modu koja je od samih početaka pomalo uronjena u umjetnost.
Izazivanje, sudjelovanje i promišljanje – to su želje dizajnerica čija je svaka kolekcija, ali i kampanja, korak naprijed u njihovu radu, ali i stilsko-umjetnička intriga u kojoj ne znamo gdje počinje moda a gdje umjetnost. - Boudoir se oslanja na poruku filmskog i pisanog Dracule, privlačno mračnog Irca Brama Stokera, ali i na nimalo fikcionalnu praksu "dizajniranja umrlih" kako bi fotografirani na odru u svom prelijepom izdanju dosegli besmrtnost, onu za nas... - napisala je povodom objave kampanje vrsna hrvatska modna i kulturna novinarka Ana Lendvaj - Viziju mlade Stokerove Lucy i praksu iščahurenu u viktorijansko doba kad je posmrtna fotografija ujedno često bila i jedina fotografija u životu osobe, Boudoir spaja ovdje u modnodizajnerski scenarij prvoklasne ljepote - .
- A on se čita i kao modna umjetnost i kao izazov da posvojimo tu umjetnost bez ostatka, što znači uzeti i ono povrh modne ljepote koja se nudi finim haljinama s rubom nejednakih dužina, često sastavljenima i od 20 različitih vrsta čipki i čipkastih vrpci. Pravi su izazov dodatni elementi – kostimi za glavu, kako autorice zovu neočekivane spojeve ovratnika i pokrivala za glavu. Načinjeni su kao impregnirani čvrsti komadi raskošno dekorirani aplikacijama, ne da bi izazvali veselost, nego nježnost koja se proteže sve do nježne požude. Dokazuje se to i bojama, ugašenom ali jasno definiranom paletom - bijelom, zlatnom, sivom, crnom i tonovima pudera, tonovima nage kože - istaknula je Lendvaj.
Autorski rad na kampanji potpisuju hrvatski znalci: fotograf Mladen Šarić, vizažist Saša Joković, stilistica kose Milena Maršić, a u ulozi modela snašla se Jelena Stanković (Colors model).