I dok su na novoj kampanji Dior modeli smješteni u stilizirani muzej, mjesto u kojemu se moda, kao gotovi proizvod susreće sa umjetnošću, pre-fall kolekcija predstavljena je tamo gdje se ona rađa – krojačnica u kojoj tkanine dobivaju oblik i postaju najljepše haljine svijeta. Mjesto je to gdje snovi postaju stvarnost.
Kad tome dodate opći dojam minimalizma koji osvaja svojom gracioznošću, shvatit ćete zašto je Raf Simons toliko kvalitetan dizajner i odličan predstavnik prave vizije francuske modne kuće Christian Dior.
Raf Simons obožava kombinirati tamno-plavu s crnom, te ih predstavljati u društvu neon nijansi. Tu su i pepita uzorak, romantična crvena, latice i razne perforacije koje naglašavaju eteričnost kreacija. Dojam je nježan, razigran, elegantan. Modni dodaci poput torbica u znaku su malih dimenzija, a cipele u špic. Sve podsjeća na pedesete, desetljeće sveopće modne elegancije. Ako struk nije izražen, onda su tu male slojevite košulje. Christian Dior bi ovo zasigurno "lajkao".
Ova je godina definitivno u znaku retro ženstvenosti.