“S obzirom da smo kolekciju predstavili prije dva mjeseca, imali smo vremena osjetiti što je publika prepoznala kao najzanimljivije te smo nastavili raditi na tome i nadograđivati priču” izjavili su Marko Šabarić i Tomislav Kliškinić iz Klisaba povodom predstavljanja nove kampanje. Ovoga puta stavljen je naglasak na kombinezone, kožnate balonere i jakne, jakne od brušene kože, torbe i komade s plisiranim elementima.
Osim divne odjeće, tu je i čarobno svjetlo koje je lovila Petra Mrša, poznata umjetnička fotografkinja i suradnica našeg poznatog modnog dvojca. Lokacija je posebna – slavni zagrebački Francuski paviljon kreira eteričnu atmosferu u kojoj zagasite kožne teksture i skladne, jednostavne linije, dobivaju moćnije i neko futurističko lice. Kako je dan tekao, tako su i cure mijenjale položaje i poze, poput nekog urbanog plemena koje obožava kožu i u lovu je na UV zrake. Klisab minimalizam, podcrtan nježnim pliseom, isprobale su Magdalena G., Karmela L., Lucija B., Anamarija C. i Mimi K.R. iz agencije Talia Model. Kosu im je slagala Branka Trohar za salon Boye by BB, a make up potpisuje Petra Sever uz asistenciju Nine Pejnović.