- Moto kolekcije „Express Yourself“ ističe modu kao odvažnu, izražajnu i jedinstvenu, što je pokazano u kolekciji jarkim bojama, printevima i neobičnim krojevima. Korištene su prirodne tkanine kao što su kašmir, svila, vuna i mekane mješavine alpake, koje su ključne za kvalitetan i udoban outfit, a pletivo cijeloj kolekciji daje sofisticirani look – najavio je brend Marc Cain, koji je prije par dana u Magnoliji u Centru Kaptol predstavio novu kolekciju.
Kreacije predstavljaju više stilova – ističu se color-block i jaki op-art motivi. Eleganciju naglašavaju klasične forme, od kaputa do odijela i košulja.
- Marc Cain ima vlastiti proizvodni pogon u Njemačkoj, a svojim globalnim poslovanjem upravlja iz grada Bodelshausena. Brend sljedeće godine slavi 50 godina postojanja, a fokus mu je na modernim i samopouzdanim ženama. Kombinira osjećaj za umjetnost i estetiku s inovativnim razmišljanjem, ležernošću i ekskluzivnošću, a posebnu pažnju posvećuje kvalitetnim i održivim materijalima. Marc Cain prati trendove što je vidljivo i u ovoj kolekciji, a nadolazeće sezone u fokusu će biti trendi odijela, pletiva te kaputi i jakne u raznim bojama i uzorcima - objavio je brend.
Jelena Glišić, Sandra Vranješ Milić i Iva Jerković
Conor komunikacije i Marc Cain