Dečki su prošetali ulicom Jermyn Street u srcu londonskog West Enda u sklopu javnog djela predstavljanja kolekcija na London Collections Men: fini krojevi elegantnog britanskog potpisa, od gentelman cipela pa sve do baršunastih sakoa – apsolutni su aduti stila Engleza i onih koji tako žele izgledati. Ovaj tjedan stigla je i Adidasova kampanja s našim nogometašima koji su dobili posebne kopačke kako bi na zeleni teren utrčali sa stilom i snagom. Tu je i Ivan dečak iz grupe Vatra koji se prije ljeta opskrbio naočalama, kao i atraktivna Casio G-Shock mramorna kolekcija satova...
Glancanje cipela za gospodu (foto: image.net)
Revija na West Endu pretvorila je asfalt u modnu pistu, a svi obližnji dućani prije par dana predstavili su dugogodišnje obrte – od izrade cipela preko odijela do finih modnih dodataka. Tom su se prilikom predstavili brendovi koji njeguju tradiciju: Aquascutum, Dunhill, Budd Shirts, Turnbull & Asser, John Lobb te noviji Tiger of Sweden, Barbour International i Osprey.
Foto: image.net
Adidas je u novoj kampanji za kopačke ACE15 i X15 okupio hrvatske nogometne zvijezde - Andreja Kramarića, Antu Ćorića, Marija Maloču i Domagoja Antolića. Lokalni ambasadori predstavili su kopačke koje je brend dizajnirao posebno za dva tipa igrača - one koji kontroliraju igru i one koji stvaraju kaos.
Andrej Kramarić
Ante Čorić
Ivan Dečak sa svojim bendom Vatra kreće na ljetnu turneju, no prije toga izabrao je Police sunčane naočale kako bi nadopunio svoj rokerski stil s crnom u glavnoj ulozi...
Jednako atraktivna u tehnološkom i estetskom smislu, najnovija Casio G-Shock serija ručnih satova donosi tri klasična modela modernizirana uzorkom mramora. G-Shock satovi najpoznatiji su po strategiji o trostrukih 10 – otpornost prilikom pada s 10 metara, vodootpornost na 10 metara i životni vijek baterije od 10 godina.