Stilski film bez boje, sa snažnim naglaskom na nježne, romantične teksture, odigrao se sinoć u Parizu, u režiji H&M Studia. High-street brend svoju specijalnu kolekciju predstavlja u ekskluzivnom okruženju, ovoga puta lokacija za See now, buy now kreacije bio je Tennis Club de Paris.
Sve skupa podcrtano je udobnošću, cure i dečki nosili su ravne cipele, a gore se kitili volanima, lepršavim bluzama i drugim casual formama kao što su fluidni sakoi, pidžama hlače i haljine kosih formi. Mekoću kroja naglašava i pokret, kolekcija djeluje vrlo dinamično i nosivo.
Ostvarena je ravnoteža između strogo krojenih linija i sportske odjeće – jednostavno krojenom vunom kombiniranom s finim pletivom, te voluminozna svila i prozračni najlon, dok su nabori i sjaj žarko ružičaste boje bili u kontrastu s monokromnim vjetrovkama i preoblikovanim sandalama za trekking – objavio je H&M.
Prenošenje mode izravno s modne piste u košaricu za kupovinu označava početak nove ere u modnoj industriji i cijenimo izravnu komunikaciju s kupcima koju nam omogućuje kolekcija See now, Buy now. Sve što nas približava našim kupcima i čini modu još dostupnijom jako je pozitivno - Pernilla Wohlfahrt, Glavni dizajner i kreativni direktor za H&M.
U sklopu pariškog događanja postavljen je i interaktivni Pop-up Shop, dok su istovremeno kupci širom svijeta mogli kupovati artikle iz kolekcije na hm.com. Kolekcija će također biti dostupna od danas u Centru Cvjetni, Zagreb te u oko 180 odabranih trgovina širom svijeta. H&M Studio ključna je H&M-ova sezonska kolekcija koja ima zaseban tim dizajnera.