Pojam zaručničkog i vjenčanog prstenja, kao i mjesto romantike opjevano i snimljeno nebrojeno puta, Tiffany je od osnivanja davne 1837. godine zadržao svoj moćan status. Osnovali su ga Charles Lewis Tiffany i John B. Young u New Yorku kao kompaniju Tiffany, Young and Ellis koja prodaje pisaću opremu i fancy goods. Već 1845. godine objavljena je njihova The Blue Book – katalog koji izlazi i danas. Nakit im od prve nije bio u fokusu: na primjer polovicom 19. stoljeća opskrbljivali su Union Army mačevima, zastavama i kirurškim predmetima. Charles Tiffany preuzeo je vodstvo nad kompanijom 1953. godine i preimenovao je u Tiffany & Co. te odlučio smjer u kojemu će ići: luksuzni nakit i porculan.
Kroz prošlo je stoljeće brend dobio brojne ekskluzivne poslove: na primjer dizajnirali su kolekciju porculana za Bijelu kuću, 1968. godine. Surađivali su i s brojnim autorima, pa je Andy Warhol početkom šezdesetih za Tiffany osmislio blagdanske čestitke. I danas je njihova prepoznatljiva plava kutijica san mnogih žena, a zaruke i vjenčanja prigoda da si priušte najpoznatiji komad nakita na svijetu.