- Kolekcija se naslanja na simbolizam i tradicionalnu židovsku baštinu. Odjevni predmeti poput židovskog molitvenog šala Tallit-a i Kippah, pokrivala za glavu koji nose muškarci tijekom molitve, reinterpretirani su u suvremene odjevne predmete poput T-shirta, hoody-ja te potkošulje – objavio je SV brend.
- Modna kampanja koristi Google translate kao aplikaciju za snimanje i uspostavu samog koncepta – komunikacije, mutacije jezika i kultura. Googlova besplatna usluga prevodi riječi te same simbole na odjevnim predmetima na više od sto jezika i to u „real time-u“ (pravom vremenu) snimanja ovog editorijala, otvarajući nove prostorne planove unutar same scenografije – izjavio je Silvio Vujičić.
- Odjeću koristimo kao katalizator promjena, fluidno i karakterno, kako bismo preskočili granice (geografske, mentalne i druge), ali i predrasude što jest i osnovna premisa Festivala tolerancije. Na mikro razini, željeli smo proširiti put društvenim porukama tolerancije kroz komunikacijsku inovaciju, uvodeći E.A. 1/1 S.V. S/S 5781 Kolekciju odjeće za Festival Tolerancije. Uspjeli smo ju ostvariti kroz suradnju sa Silviom Vujičićem - izjavila je Nataša Popović, direktorica Festivala tolerancije.
Odjeća kao medij komunikacije idealna je vizualna platforma koja šalje poruku o ujedinjenju, međusobnom respektu i toleranciji.
Novonastali uzorak naglašava potrebu za razumijevanjem, naročito danas kad je naš život dobrim djelom online, a granice se brišu.
Poštovanje i razumijevanje dio su odjevne komunikacije, baš kao i one životne – u real timeu.