- Misija našeg brenda je poticati ručnu izradu, istraživati i promicati bogatstvo hrvatskog narodnog ornamenta u kombinaciji sa suvremenim trendovima i potrebama moderne žene. Svakom smo odjevnom predmetu posvetili veliku pažnju. Prilikom izrade posebno su nam bili važni detalji poput tkanja i vezova, kao i odabira samo prirodnih materijala, ručno rađenih čipki i lana – ističe Anamarija Filipović-Srhoj, mlada kostimografkinja i dizajnerica porijekom iz Dubrovnika.
Želja joj je da se ova odjeća, baš kao i ona tradicionalna – čuva, nasljeđuje i povezuje generacije.
Anamarija Filipović-Srhoj je nakon preddiplomskog studija Modnog dizajna magistrirala Kostimografiju na Tekstilno-tehnološkom fakultetu te radi kao asistentica kostimografa i kostimograf na kazališnim i filmskim projektima.
Autorica predstavlja ljetnu kolekciju fluidnih kreacija s tradicionalnim detaljima koje je elegantno uklopila u moderan dizajn.
Hrvatska je bogata etno motivima i dragocjenim elementima tradicionalnog odijevanja, a kolekcije poput ove podrška su njihovom očuvanju i prisutnosti u modernoj svakodnevici.
Otkriva da je posebno ponosna na komade koji su izrađeni od ručno tkanog lana na tkalačkom stanu obitelji Radočaj, od vlakana proizvedenih u Hrvatskoj.
- Dio odjevnih predmeta od domaćeg ručno tkanog lana ukrašen je motivima koji se nalaze na ženskim posavskim narodnim nošnjama te čipkama koje su također rađene ručno – javlja autorica.
Kampanja je na Seoskom gospodarstvu Rakić, a kreacije nosi Erna Rudnički. Fotografije potpisuje Ana Šesto. Šminku je radila Ivana Lončar, a kolekcija je upotpunjena nakitom Little Wonder.