Women's Week / hipi, 80-e i ženstvenost

    Šarene pidžama-hlače i kombinezoni retro su hitovi sezone - prijedloge donose Yamamay i naš dizajner Zoran Aragović, dok voluminozne retro frizure osamdesetih koje podsjećaju na legendarne hitove poput Flashdancea predlaže salon Teuta s Ivom Balaban i Mijom Kovačić u glavnim ulogama. I H&M najavljuje svoju novu zvijezdu: za liniju Divided festivalski look nosi Foxes, britanska kantautorica i dobitnica nagrade Grammy. Za ljubiteljice cipela tu su novi ravni modeli iz Planet Obuće, a seksi štikle predstavila je naša autorica Marijeta Duvnjak za brend Mara D. Predivne etno nošnje nose plesačice folklornog ansambla Zagreb-Makovac koji uskoro slavi 70 godina postojanja. Dugotrajan je i jedan parfem - Aqua di Gioia dizajnera Giorgia Armanija ima novo poglavlje, pod imenom Jasmine.

    IMG 2595 2

    Yamamay ima dobre ideje za ljeto i dokolicu: lagane marame, kombinezoni, pidžama hlače i ostali komadi idealni za odmor imaju super-šareno hipi lice i naličje!

     

    Teuta 3

    Volumen i kovrče - glavna tema nove disko kampanje salona Teuta s Ivom i Mijom u vintage ulogama: slavne su dame isprobale mega frizure osamdesetih kad je minival bio hit, a valovi u kosi nezaobilazan stilski dodatak. Uz Teutu Mesaroš i fotografa Šimu Eškinju kampanju potpisuje tim salona Teuta, make up Dajana Pajkić, za nokte je zaslužna Andrea Škof, a styling potpisuje Lea Krpan.

     

    HM Divided Foxes 1 300dpi

    H&M objavljuje da je britanska kantautorica i dobitnica nagrade Grammy, Foxes zaštitno lice nove kampanje Divided za jesen 2015. godine. Kampanja je snimljena u Los Angelesu, a Foxes nosi kombinaciju šešira velikog oboda i kratke haljine u čemu podsjeća na modne ikone sedamdesetih.

     

     

    MARA D 2 cr

    - Kao i većina žena obožavam dobre cipele, s obzirom da volim pomaknutiji dizajn često sam nailazila na problem da ne mogu pronaći cipele koje izgledaju odlično i da su istovremeno udobne – ističe Marijeta Duvnjak. - Tako sam prije nekoliko godina krenula u realizaciju dugogodišnjeg sna o vlastitom modnom brandu Mara D te sam neopisivo ponosna i sretna da je Mara D predstavljena hrvatskim, ali i europskim kupcima - . Cipele su napravljene od talijanskih materijala, a izrađuju se u jednoj od hrvatskih dugogodišnjih obrtničkih radnji.

     

     

    bijele sandale 18900 kn

    Planet Obuća predstavila je nove modele ravnih cipela - radi se o sandalama s remenčićima u raznim jednobojnim i višebojnim varijantama. Idealne za užareni gradski asfalt!

     

    BiteMyStyle Pop Art 2

    Strip i pop-art u intenzivnim kolorističkim varijantama inspiracija su za Zorana Aragovića i njegov BiteMy Style brend: tunike i haljine imaju glavne uloge, baš kao i snažni, upečatljivi motivi. Fotografiju potpisuje Karmen Poznić, zaštitna lica su Lucija Beden i Ivona Bevanda iz agencije Talia Model. Frizuru potpisuje Katica Topčić za Kevin Murphy Hrvatska, a make up Ivane Bilandžije za Illamasqua.

     

    folklor

    Cjelovečernjim koncertom u KD Vatroslav Lisinski, Folklorni ansambl Zagreb-Markovac obilježit će 70. godina postojanja ansambla, a ujedno i 25. godina umjetničkog rada voditelja Gordana Vrankovečkog. Koncert Oko škrinje nevjestine je na rasporedu 14. lipnja 2015. godine, s početkom u 19.30 sati. Folklorni ansambl Zagreb Markovac je osnovan još davne 1945. godine, a unazad 20 godina spada u sam vrh amaterskih ansambala, te je jedna od najvažnijih sastavnica kulturno umjetničkog amaterizma u Hrvatskoj. Godišnje ostvari preko 250 plesnih, pjevnih ili orkestralnih proba, te preko tridesetak koncerata na domaćim i inozemnim scenama. Broji preko 100 članova, pretežito učenika i studenata, a pored djelatnosti vezanih za scensku umjetnost, ansambl Zagreb-Markovac je prisutan i u drugim segmentima tradicijske kulture kao što su organiziranja radionica i izložbi. 

    ADGA Jasmine Bottle  Box 30ml reflet cr

    Giorgio Armani kreirao je Acqua di Gioia Jasmine – zelena jabuka i ljubičica daju dašak dodatne svježine gornjim notama esencije limuna Primofiore i esencije galbanuma. U srcu su vodeni jasmin, čisti apsolut jasmina i narančin cvijet, a u bazi drvo cedra, mošus i smeđi šećer. Cijena: 100 ml 620 kn, 30 ml 334 kn.