Apple Watch / modno pozicioniranje

    Gadgeti su nekada bili rezervirani za dečke: brendovi su se obraćali isključivo njima, dok je ženski spol kupovao cipele. Danas je malo drugačije, konačno svatko ima svoj omiljeni pametni modni dodatak, a sada je to još izraženije - Apple Watch, čim je izašao, osigurao si je mjesto na naslovnici japanskog izdanja magazina Vogue. To nešto znači. Za modu da će sve aktivnije sudjelovati u stvaranju futurističkih trendova, a za tehnologiju da će sve više penetrirati u našu stilsku svakodnevicu. 

    Cover-Nov-2014-for-meng-700x902

    Apple nije puno čekao, lansiran je nedavno, a već je na coveru najmodnijeg modnog magazina. No, ima varijanti: prije Applea smartwatch su već u više varijanti plasirali brendovi Sony i Samsung, koji također rade na modnoj promociji, njihove su lifestyle fotografije također osmišljene u sličnom stilu... Također, Apple je nedavno, usred tjedna mode u New Yorku, organizirao događanje isključivo za modne urednike i blogere kako bi im predstavio svoj prvi smartwatch, i stvar je bila jasna - frakcije se sve više zbližavaju. Angelica Cheung, urednica kineskog izdanja magazina Vogue pojasnila je: - da, ne samo da su pametni, već i lijepi. Koristimo ih svakodnevno, praktični su i olakšavaju nam brojne situacije. Vjerujem da će postati veliki hit jer kombiniraju stil, tehnologiju i funkcionalnost, a to je ono što želimo. Pravi modni dodatak za modernu ženu! - .

    apple-watch-fashion2

    Nov-2014-Inside-Spread-500x322

    apple watch fashion 1