- Moj glavni pokretač u životu je strast i upravo sam to željela pokazati i provući kroz večerašnje događanje. Lokomotiva je brand koji u isto vrijeme može biti i romantičan i luksuzan, a opet pomalo dark. To je ono što je čini posebnom. Nije li tako i s nama ljudima? Svi smo mi spoj svega nespojivoga, baš poput Lokomotive. U tome se krije bezvremenska ljepota i posebnost kako modne marke, tako i žene koja je nosi - Lana Puljić, dizajnerica i vlasnica brenda Lokomotiva.
Deset godina nije malo, stoga čestitke modne publike ide ovih dana na adresu Lokomotive.
Ima Lana čime se za ponositi – njeguje taj rokerski chic, vrlo ženstven i upečatljiv, isfurala je custom made traperice, poznaje smjernice ženstvenosti te ih na vrlo urban i seksi način ugrađuje u kreacije.
Na reviji koja slavi 10 godina rada predstavila je sve te elemente, donoseći snažan naglasak na new age glamur koji otkriva kožu, a opet silueti daje notu elegancije.
Saten, lanci, plise, bomberice, eterični til, army stil i traper koji rekreira i na nešto formalniji način, njezini su elementi modne igre. Poznati su postali i njezini sakoi s otvorenim leđima, kao i komadi ukrašeni lancima.
- Prikazane su i neke od Lokomotivinih suradnji poput bomber jakne koju je Lokomotiva kreirala s Jägermeisterom, nakita za Lokomotivinu kolekciju koju je dizajnirala s Majom Miletić i pregače za slastičarnicu Neka jedu kolače – javlja brend.
Styling kose na reviji potpisuju Mijo Majhen i Keune, a šminku Kristina Hošnjak za AOMA - Academy Of Makeup Art. Ukrasi za kosu rezultat su suradnje Mije Majhena i studija Mammii. Izrađeni su ekskluzivno za Lokomotivu te prate izričaj cijele dizajneričine vizije.
Genijalne fotke iz backstagea Petog kupea potpisuje Zvonimir Ferina.
v