Prva Fashion.hr revija održana je 2007. godine, a od onda su Vinko Filipić i njegov tim proizveli više stotina izlaganja domaćih autora te će im sljedeća sezona, u ožujku ove godine, biti okruglo trideseta. Tijekom tog perioda moda se mijenjala, baš kao i publika, a na sve to utjecao je svijet novih tehnologija i medija te posljedično način na koji konzumiramo stilove, revije, zabavu… Sve to naša je najdugotrajnija modna manifestacija uspješno preživjela i sada najavljuje drugačiji FHR koji će trajati dva tjedna te se održati na tri lokacije.
Uz modne revije hrvatskih dizajnera, ove su sezone u programu dvije modne izložbe te modno druženje uz panele i radionice. Uvod u raspored u drugoj polovici ožujka bit će izložba fotografija, koja donosi najuzbudljivije i najemotivnije trenutke iz backstagea najveće modne piste u regiji.
Poznati modni fotograf Zvonimir Ferina proteklih nekoliko godina svojim objektivom prati događanja u backstageu donoseći emotivne, nikad ispričane priče. Izložba fotografija čiji su akteri modeli, dizajneri, brojni vizažisti, frizeri, te svi koji sudjeluju u realizaciji modne revije, bit će otvorena 09. ožujka u novouređenom prostoru Urania.
Druga velika izložba bit će postavljena u pop up galeriji u paviljonu 5 Zagrebačkog velesajma, gdje će se ove sezone održavati modne revije Bipa FASHION.HR-a. Retrospektivna izložba kampanja, koje su obilježile 30 sezona FASHION.HR-a podsjetit će na neka od najznačajnijih djela modne fotografije u Hrvatskoj.
Artističke kampanje, koje su najavljivale program svake sezone, potpisivali su fotografi: Mare Milin, Franjo Matković, Romano Decker i Dejan Kutić, Šime Eškinja, a manje je poznato kako jednu od prvih kampanja potpisuje danas poznati glumac Livio Badurina. Prva kampanja za tjedan mode nastala je 2007., a autor je riječki fotograf Filip Čargonja čije će djelo mnoge podsjetiti na početak ove modne priče.
- Kad danas pogledam unatrag, moram primijetiti da smo bili zaista hrabri. Izazivali smo sami sebe produkcijskim i kreativnim rješenjima kako bi svake sezone iznova oduševili modnu publiku, a dizajnerima ponudili okvir za predstavljanje njihovog rada koji je jedinstven. Gradili smo modne piste na neočekivanim lokacijama, snimali smo artistički zapažene kampanje, pomicali smo granice uvijek s jednim ciljem da budemo što bolji, originalniji i aktualniji. Zato smo dio programa ove 30. sezone posvetili upravo proslavi bogate prošlosti da se prisjetimo svih tih trenutaka i ljudi koji su obilježili naš projekt - izjavio je Vinko Filipić, osnivač i direktor FASHION.HR-a.
O svim tim akterima, novim trendovima, modnim businessima, komunikaciji te izgradnji branda, govorit će se na okruglim stolovima i panel diskusijama koje su na rasporedu 14. ožujka.
Veliko finale 30. sezone tjedna mode obilježit će modne revije poznatih dizajnera koje će se održati od 18. do 21. ožujka u paviljonu 5 Zagrebačkog velesajma.
U četiri dana održat će se 12 modnih revija na čak tri različite i odvojene modne piste. Revije će se održavati pojedinačno, uz neka nova produkcijska rješenja.
U službenom programu ove sezone predstavit će se: Ana Maria Ricov, Klisab, Varteks, Spirit by T.B., Branka Donassy, BiteMyStyle by Zoran Aragović, Anthony Avangard, Marina Design, Ivica Skoko, Les Emaux, Arileo i Robert Sever.
30. sezona Bipa FASHION.HR-a donosi pregršt novosti u programu koji će trajati čak dva tjedna na tri lokacije, a uključivat će više stotina sudionika.