Ne jednu, već dvije kampanje donosi Ivan Alduk u novoj sezoni: - Želio sam izazvati reakciju, a to je postalo sve teže! Sve nas korisnike društvenih mreža odlučio sam počastiti predivnim fotografijama vibrantnih boja koje će nam odmah privući pozornost jer ne traže dodatnu aktivnost, ali isto tako i malo "naživcirati" jer drugi dio vizuala nove kampanje moramo ipak uvećavati da vidimo što je to Alduk novo napravio i ima li kampanja taj kul "killer" efekt" – izjavio je dizajner.
Aldukova nova kolekcija od 52 modela donosi lijepu kampanju s naglaskom na casual, odnosno party-ženstvenost. U casual sferu stavlja slim hlače i veste s perforacijama, no sve skupa ipak ima jedan glam štih. Mnogo nabrijanija je party priča – teksture su ukrašene, transparentne, s obaveznim, već prepoznatljivim crnim remenom. Tekstili su obojani, jer osim crne na fotkama su očiti pasteli, snažne bordo i smaragdna zelena, kraljica večernje elegancije i jedna od omiljenih royal boja.
- Alduk "Color Killer" je kolekcija koja se temelji na brokatnim tkaninama s uzorkom, 3D čipkama te tkaninama od tila optočenim šarenim šljokicama koje daju kul, "ubojit" efekt okupan bojama – objavio je Alduk. – Lagana asimetrija, živi rub na haljinama, kombinezoni, hlače, kožni i šljokičasti topovi, majice s teksturom ili od pletiva te neizostavne haljine temelj su ove kolekcije - .
Model je Suzana Horvat, fotografije potpisuje Jelena Balić, make-up - Saša Joković i Marko Tolić, kosu Mijo Majhen.