Nova je kolekcija dizajnera Ivana Alduka u formi slagalice, a bazira se na osobnom pristupu i nizu mogućnosti. Svi žele nešto vlastito, po mjeri, pa je dizajner predložio novi pristup.
- Da, nova kolekcija je u svakom smislu nova, svježa pristupom dizajnu i prezentaciji istog. Odlučili smo se pozabaviti bojama, modelima koji laskaju tijelu i publici ponuditi mogućnost 'modnog tindera'. Sami biraju željeni model, veličinu i jednu od sedam mogućih boja kako bi došli do svojeg idealnog stilskog partnera, odnosno novih haljina, hlača, topa ili pak nekog od modnih dodatka iz najnovije kolekcije za proljeće i ljeto – izjavio je Ivan Alduk.
Dizajn je koloristički atraktivan, fluidan i praktičan, jer Alduk je poznat po odjeći koja je zanimljiva, no ujedno vrlo udobna. Rastezljivi tekstil i mekoća neke su od glavnih karakteristika njegova rada.
Osim odjeće, tu je i hit torbica Mignonne, napravljena od kože te dostupna u 6 boja. Mala je i praktična, kompaktne forme koja lako stane u i pod ruku.
Kampanja je drugačija nego prijašnje, fotografkinja Jelena Balić poigrala se kreativnim stilovima poza i načina snimanja, pa se osim manekenke Ivane Brajdić ističe i Smiley osobno, dobro građen frajer koji podiže energiju novoj kampanji.
Make-up je radila Dajana Pajkić, kosu je slagala Jasmina Salo za YS Parlour. Nova je kolekcija dostupna u Aldukovom dućanu na Trgu kralja Tomislava 19, a uskoro i na alduk.hr.