Made in Italy i dan danas znači prestiž – priča o brendu koji definira upravo to, kroz divne cipele već šest stoljeća, krenula je kad su Quinto i Flora Casadei osmislili kolekciju za turiste. Bila je to 1958. godina, mjesto događanja: talijanski gradić San Mauro Pascoli. U to vrijeme trajao je ekonomski boom, a Made in Italy krenuo je osvajati svijet. U samo desetak godina shop je narastao, izvoz je krenuo u Njemačku i SAD. Tijekom sedamdesetih rast se nastavio, krenule su kampanje, a onda i izvoz u Japan i Belgiju. Danas je brend jedan od najatraktivnijih na svjetskom tržištu cipela, i dalje u obiteljskom vlasništvu, na čelu je sin osnivača Cesare. Casadei trenutno ima 21 dućan diljem svijeta, a jedna od zvijezda koje vole zvijezde je – blade potpetica koja je specifično tanašna i pomalo zaobljena.
Kitten heel iz nove slavljeničke kolekcije
Povodom obljetnice predstavljena je kolekcija s potpeticom kitten koja je bila hit u pedesetima, a i svako malo vrati se na scenu. Iako trenutno vladaju blok pete, kitten heel ipak ženskoj nosi laska najviše. Modeli dolaze u jarkim bojama, na vrhu je prepoznatljiv špic, a blade potpetica je sada majušna, elegantna i uronjena u pleksiglas. Modernost je odjenula tradicionalni dizajn.
Cesare, sin osnivača brenda Quinta i Flore Casadei koji su 1958. osnovali Calzaturificio Casadei, u blizini Riminija.
Hit iz osamdesetih
Crtež nove kolekcije
Model Alexa Silver
Prepoznatljiva blade ilit oštrica potpetica- jesen 2014.
Kampanja 1963.
Kampanja 1992.
Kampanja 1988.
Kampanja 1995.
Kitten blade potpetica ima i mašlek!