Nakon što je 2010. godine režirao prvu kampanju za BLEU DE CHANEL, Scorsese je ponovno iskoristio svoj kreativni genij kako bi prikazao mnoge aspekte čovjeka koji kroji vlastiti put.
Legendarni filmski redatelj Martin Scorsese udružio je snage s glumcem i ambasadorom BLEU DE CHANEL, Timothéejem Chalametom, kako bi otvorili novu eru za ovaj kultni miris. Inspiriran magnetskom privlačnošću i bezvremenskim duhom svježeg, blistavog mirisa, Scorsese i Chalamet stvorili su suvremenu sliku slobodnog, odvažnog i odlučnog samootkrivanja.
Nakon što je 2010. godine režirao prvu kampanju za BLEU DE CHANEL, Scorsese je ponovno iskoristio svoj kreativni genij kako bi prikazao mnoge aspekte čovjeka koji kroji vlastiti put. "U svijetu u kojem nas sjajna svjetla slave obično zaslijepe za stvarnost, Timothée Chalamet portretira čovjeka koji kreće u potragu da pronađe sebe, slijedeći samo vlastiti instinkt, u duboko iskrenoj ulozi napisanoj samo za njega," istaknuo je Scorsese.
Scorsese naglašava kako se svijet promijenio, a slava je danas još ekstremnija nego prije deset ili petnaest godina.
Film američkog redatelja istražuje delikatnu ambivalentnost između pretjerane eksponiranosti koja dolazi sa slavom i duboke želje glumca da traži autentičnost u svom zanatu. Scorsese koristi crno-bijelu tehniku kako bi prikazao dualnost između slavne ličnosti i tamne strane lika, dok bljeskovi plave boje, koja simbolizira nadu, pružaju tračak optimizma.