Sljedeće godine „zlatni dečko“ Christoper Bailey nakon 17 godina napušta kormilo kuće Burberry i ostavlja carstvo koje je pomogao izgraditi – kad je došao na ovu poziciju, brend se borio sa zastarjelim imageom, a onda i supkulturama lošeg karaktera koje su si prisvojile njegove karakteristične karirane motive... Burberry je danas respektabilan, chic, fensi, elegantan i ujedno brend mladog karaktera. Bailey je donio, dakle, neke smjernice su ovaj uzorak učinili svjetskim hitom!
1. Trench je prerasao svoju prvotnu funkciju – ovaj je kaput postao chic, dolazi u uskim, varijantama poput haljine te nekim voluminoznim, modernim, s naglaskom na fenomenalan uzorak. On ima svoj art moment, otkriva trendovsku dinamiku, uz uvijek klasičan karakter.
2. I karirano je odradilo svoje putovanje – bio je taj uzorak na svemu i svačemu, od čarape do marame preko bluze i košulje pa sve do torbice...
3 Mix and match – ne, ne nosi se samo jedan motiv, već se šarenilo niže. A onda su tu pasteli, jakna u boji macaronsa, haljina tona jagodice... Bailey je imao divnih kolekcija, od miješanja motiva, preko nježnih tonova, pa do mase kariranih varijanti od glave do pete.
4 Tradicionalan štih uvijek je poželjan – ovaj brend drži do tradicije, a na krilima toga letio je Bailey. Brend je, naime, nastao 1856. kad je Thomas Burberry započeo s outdoor odjećom za nepovoljne vremenske uvjete. Upravo je taj kroj ostao živ i zdrav do danas. Piše mu se lijepa budućnost, i nakon odlaska ovog talentiranog autora.
5 Bež je čista elegancija. Naravno, trench je bež, u originalu, s kariranom podstavom. Dakle, ti blijedo-smeđi tonovi karta su za classy look, bilo da se radi o salonkama, haljini, voluminoznoj tunici ili neupadljivom poslovnom odijelu.