DeLight donosi novu kampanju, koja se nadovezuje na predstavljenu kolekciju na Zagreb Fashion Destinationu. Lice kampanje je glumica Nadia Cvitanović koja na fotografijama Matee Smolčić Senčar evocira legendarnu ikonu ljepote, Marylin Monroe. Make-up je potpisala Ines Krajnović.
Fotografije su snimljene u šivaoni brenda, nedaleko Zagreba, gdje Nadia lijepo demonstrira njihov poslovni stil s naglaskom na odijela, tailoring, kapute i sive tonove.
- Kao i prethodnih sezona, najvažniji dio kolekcije svakako su glamurozni i ženstveni kaputi od vune, kašmira, devine dlake i alpake. Karirani uzorak omiljeni je jesenski trend i jedan od glavnih trendova sezone, a u novoj kolekciji dao sam mu dašak svježine. Osim sive, odijela su u znaku plave i smeđe, dok jedan od najvažnijih odjevnih predmeta, blejzer, sada ima još više strukiranu formu koja naglašava liniju tijela – istaknuo je autor.
Basic krojevi donose jednostavan dnevni outfit za poslovnu ženu koja voli ženstvenu siluetu i osnovne tonove koje je lako kombinirati. Siva, plava i smeđa boja te svi njihovi koloristički kokteli, dio su palete modernog minimalizma koji se postavlja kao baza praktične, elegantne garderobe.