ECO_fashion // sve više kupujemo odjeću od LANA, KONOPLJE, PAMUKA I RECIKLIRANOG POLIESTERA

    Potražnja za održivim modnim proizvodima povećala se u Hrvatskoj za 94% u odnosu na prethodnu godinu. Taj podatak dobiven je praćenjem broja izlaznih klikova na stranicama proizvoda napravljenim od održivih materijala na jedinstvenoj modnoj tražilici GLAMI.hr.

    GLAMI Sustainability 4

    Održivi materijali poput organskog pamuka, lana, konoplje, liocele i recikliranog poliestera smatraju se ekološki prihvatljivijima i prirodnijima. U Hrvatskoj se broj narudžbi takve odjeće povećao za 112% u odnosu na 2020. godinu.

    GLAMI Sustainability 1

    Pandemija je dala potrošačima vremena da preispitaju svoje prioritete, a jedan od njih je utjecaj modne industrije na planet. GLAMI.hr donosi analizu koja pokazuje da bez obzira na financijsku nesigurnost tijekom pandemije, 49% menadžera e-trgovine u modnoj industriji smatra da je održivost ključan trend koji je u porastu.

    GLAMI HR 2

    Kako potrošači postaju sve zainteresiraniji za održive proizvode, brendovi pokušavaju udovoljiti tom trendu i pružiti im više informacija o materijalima i proizvodnji. Informacije kao što su uvjeti rada u tvornicama postale su jedan od temeljnih kriterija kupaca pri odluci hoće li nešto kupiti.

    GLAMI Sustainability 3

    Međutim, da bi se brend mogao smatrati održivim, on mora zadovoljiti više kriterija. Lenka Drbalová, voditeljica sadržaja u GLAMI-u, navodi kako "GLAMI.hr posvećuje veliku pažnju održivoj modi. Ravnodušnost prema budućnosti našeg planeta i utjecaju koji će modna industrija imati na nju potaknula nas je da sve više brinemo kako utječemo na svoju okolinu. Cijenimo tvrtke i brendove koji su predani održivim koracima i dodjeljujemo im poseban znak održivosti na našoj tražilici. Proizvodi s tom oznakom ispunjavaju najmanje 4 od 5 kriterija održivosti vezanih uz materijale, radne uvjete ili transparentnost. 

     

    GLAMI HR 1GLAMI Sustainability 2