Električno plava, intenzivna nijansa i simbol snage, povjerenja i modernosti, zanimljiva je tema u novoj kolekciji i vizualima dvojca Envy Room.
„Željeli smo kreirati kolekciju koja, kao cjelina i u svojim pojedinačnim komadima, spaja moćnu energiju odijela i senzualnu privlačnost haljina,“ ističu Nikica Ivančević i Vjeko Franetović.
Tema kolekcije je spajanje odijela i haljine u jedinstven modni predmet – element koji u sebi nosi dualni karakter i stapa muževnost i ženstvenost u jednoj stilskoj priči. U toj priči električno plava ima posebno mjesto; ona postaje početak i kraj jednog kontrastnog, dinamičnog modnog koncepta.
Električno plava naglašava ženstvenost, ali istovremeno donosi i muževnost, simbolizirajući novo doba u kojem identitet postaje fluidan. Identitet više nije definiran kao jedinstven, već ga tumačimo kroz detalje, a ova boja, snažna i duboka plava, izlazi iz okvira tradicionalno muške i ženske estetike. Plava boja ovdje postaje “playground” za dizajnersku slobodu i istraživanje.
Nikica Ivančević i Vjeko Franetović hrabro spajaju ne samo odijela i haljine u specifičnoj elegantnoj igri nego i istražuju karakter tamne, snažne plave. Njihova interpretacija ove boje uzdiže je do novih visina – ona može biti izuzetno ženstvena ili izrazito muževna. Njihova žena, kao ikona ljepote, sve to ponosno nosi, prigrljujući igru kojom vlada.
„Strukirani blejzeri oversized kroja s dekonstruiranim rukavima stapaju se s klasičnim ženskim linijama, pružajući silueti novu dozu sofisticiranosti. Naoko stroge košulje i odijela kontrastiraju senzualno otkrivenim ramenima ili leđima pripijenih haljina, dok blještavilo šljokica i žarki kolorit razbijaju ozbiljnost tradicionalno 'muške' kravate, zadržavajući njenu moćnu simboliku,“ objašnjavaju autori.
Električno plava nosi i kulturne konotacije širom svijeta. U zapadnim društvima povezuje se s tehničkom sofisticiranošću i urbanošću, dok u nekim istočnim kulturama predstavlja mudrost i spokoj. Zbog svoje izražajnosti, ova boja ima moć stvaranja dojma prisutnosti i snage, što je čini posebnom među nijansama plave.
Vizuali kampanje potpisuje Franjo Matković, model je Ingrid Nikolić iz agencije Faith Model, make-up je radila Iva Rukavina, frizure potpisuje Katica Topčić za Kevin Murphy Croatia, a lokacija snimanja je Hotel Esplanade.