FLOWER_power // novi miris Gucci Bloom KARNEVAL je cvjetne raznolikosti, baš kao i modna kolekcija

    Htio sam bogati cvjetni miris, odvažan miris koji vas vodi u veliki vrt ispunjen cvijećem, bouquet obilja. Vrt je lijep kao i žene; raznobojan, divlji, raznolik - Alessandro Michele, kreativni direktor brenda Gucci.

    gu521 pf17 campaign sp crops horizontal 7


    Dizajner koji je promijenio lice poznate talijanske modne kuće po prvi put nadzirao je razvoj samog mirisa. Upravo zato ova kompozicija slavi autentičnost, vitalnost i raznolikost žene odane sebi i svojim životnim stavovima. I nove kampanje privlače mnogo pažnje, miješaju retro, glam i eklektičnost, izgledaju kao karneval stilova. Ovo je idealna slika današnje mozaične mode koja svoju puninu doživljava upravo kad se smješta s osobnim potpisom.

    gu521 pf17 campaign sp crops horizontal 7


    Kompoziciju je osmislio Alberto Morillas: tuberoza iz Indije povezana je s jasminom koji je dobiven inovativnom metodom ekstrakcije, a rezultat je iznimna svježina. Gucci Bloom također sadrži note još jednog cvijeta koji se prvi puta koristi u svijetu mirisa: Rangoon Creeper. Otkriven u južnoj Indiji, Rangoon Creeper utjelovljuje koncept i ime mirisa, mijenja boje od bijele u početku koja prelazi na rozo te na kraju u crvenu boju kada procvjeta.  


    Cijene: parfemska voda 30 ml 539 kn, 50 ml 749 kn, 100 ml 979 kn, shower gel 200 ml 349 kn, body lotion 200 ml 379 kn.

     

    gu521 pf17 campaign sp crops horizontal 7gu521 pf17 campaign sp crops horizontal 7gu521 pf17 campaign sp crops horizontal 7