Htio sam bogati cvjetni miris, odvažan miris koji vas vodi u veliki vrt ispunjen cvijećem, bouquet obilja. Vrt je lijep kao i žene; raznobojan, divlji, raznolik - Alessandro Michele, kreativni direktor brenda Gucci.
Dizajner koji je promijenio lice poznate talijanske modne kuće po prvi put nadzirao je razvoj samog mirisa. Upravo zato ova kompozicija slavi autentičnost, vitalnost i raznolikost žene odane sebi i svojim životnim stavovima. I nove kampanje privlače mnogo pažnje, miješaju retro, glam i eklektičnost, izgledaju kao karneval stilova. Ovo je idealna slika današnje mozaične mode koja svoju puninu doživljava upravo kad se smješta s osobnim potpisom.
Kompoziciju je osmislio Alberto Morillas: tuberoza iz Indije povezana je s jasminom koji je dobiven inovativnom metodom ekstrakcije, a rezultat je iznimna svježina. Gucci Bloom također sadrži note još jednog cvijeta koji se prvi puta koristi u svijetu mirisa: Rangoon Creeper. Otkriven u južnoj Indiji, Rangoon Creeper utjelovljuje koncept i ime mirisa, mijenja boje od bijele u početku koja prelazi na rozo te na kraju u crvenu boju kada procvjeta.
Cijene: parfemska voda 30 ml 539 kn, 50 ml 749 kn, 100 ml 979 kn, shower gel 200 ml 349 kn, body lotion 200 ml 379 kn.