Gifterija # mala hrvatska manufaktura personaliziranih poklona

    Gifterija je mala hrvatska manufaktura koju je osnovala Iva Špalj, a koncept brenda temelji se na ideji stvaranja gotovih poklon-kutija i proizvoda razvijenih u suradnji s domaćim proizvođačima, uz naglasak na jednostavnost odabira i jasno definiranu namjenu darova.

    Iva Spalj 2

    Nakon dugogodišnjeg rada u sportskoj rekreaciji, Iva Špalj pokrenula je projekt Gifterija kao odgovor na čestu dilemu što pokloniti u raznim prigodama.

    Ideja je postepeno prerasla u malu manufakturu koja okuplja lokalne obrtnike i male proizvođače, od prehrambenih proizvoda do kozmetike i sitnih modnih dodataka.

    PB139009

    FOTO: NIKOLA ZOKO

    Posebnost projekta Gifterija je u tome što uz selekciju postojećih proizvoda razvija i vlastite artikle zamišljene specifično za poklon-kutije.

    Na predblagdanskom predstavljanju u zagrebačkoj vinoteci Wine and Friends predstavljeni su ovogodišnji noviteti.

    Među njima su tri proizvoda nastala prema Ivinim konceptima, a realizirana u suradnji s domaćim partnerima:

    – Bee Hot čili med, kombinacija hrvatskog meda i čilija, razvijen kao dodatak jelima ili toplim napicima.
    – Čokoladne kugle u tri okusa, izrađene u suradnji s brendom Chozen; mogu se konzumirati samostalno ili kao baza za toplu čokoladu.
    – Tri roll-on mirisna ulja pod nazivima Buđenje, Pauza i Sanjaj, kreirana u suradnji s Bioetericom. Na predstavljanju je aromaterapeutica

     

    Anamarija 2

    Anamarija Pažin Morović demonstrirala njihovu primjenu u kontekstu svakodnevnih rituala, od povećanja koncentracije do opuštanja.

    Gifterija prati model suradnje s domaćim proizvođačima, čime svaka kutija dobiva kombinaciju hrvatskih proizvoda iz manjih pogona. Unutar kutija mogu se naći prehrambeni artikli, vina, proizvodi za njegu i mali modni dodaci, ovisno o odabranoj temi. Vizualno jednostavne kartonske kutije čine osnovu sustava, dok se sadržaj oblikuje prema sezoni ili prigodi.

     PB138987

    PB139021

     

    15-godišnjak sa stilom # kako je „Fedora man“ iz Louvrea postao simbol spore mode i moći stila u digitalnom svijetu

    “Ne želim raditi ono što već znam. Želim raditi ono što još ne znam.” # TEXTILE ARTIST SHEILA HICKS

    Magdalena Abakanowicz # Skulpturalna tijela vlakana: tkanje traume, kolektiva i neizgovorene snage