Ako nije neobično, kreativno i ponekad nadnaravno, onda to nije Kenzo. Ovaj brend specifičan je po inovativnim ispadima, a jedan od friških je slučajan dolazak mame dizajnera Humberta Leona na set snimanja. Kad ju je šef vizuala David LaChapelle vidio kako sinu nosi zdjelu friške juhice (jer to mame rade, kako je na koncu komentirao dizajner osobno) - nova uloga je rođena.
Sada gospođa Leon pleše na Kenzotopia vizualima, jer LaChapelle sve radi na svoj specifičan, ultra-zabavan način. – Bilo je tako spontano, osjećao sam neku slobodu na snimanju, u timu… Humberto mi je rekao da želi utopijski raj, tako da mi se čini da je sve ispalo kako treba! – komentirao je fotograf. Naravno da se radi o zabavnim fotkama, jer ovaj je brend pretplaćen na zabavu! Odjeća je fenomenalno eklektična, boje i uzorci pršte na sve strane te definiraju – sreću, zaključuje LaChapelle.