Razno, raznolikost i različitost su u modi posljednjih godina postali must have izrazi, svi ih ističu, istražuju, seciraju. Osobnost je individualna, ističemo je kroz odijevanje, a kako je naglasiti predlažu dizajneri Klisab. Oni imaju specifične cool kreacije, koje daju nama da se izrazimo i nosimo ih na vlastiti način. Iako je osobnost hit, činjenica da se želimo nekome ili nečemu pribrojiti, jer dio smo skupine i grupe, to nam daje sigurnost – a ovdje je riječ o vrlo stylish grupi koja cijeni blagu dnevnu pret-a-porter avangardu.
- Tri žene jakih, a različitih karaktera i modnih osobnosti – Jelena Rozga, Tatjana Dragović i Gracija Filipović – u dizajnu iz nove KLISAB kolekcije zadržale su vlastiti stilski ID, pri tom jednako uspješno izražavajući vizualnost prepoznatljivu za brend - stoji u priopćenju za medije.
- Svjesni smo da, u trenutku kad kolekciju predstavimo, naš dizajn uzima neki svoj, autonomni put koji niti možemo niti želimo zajamčiti. Dapače, oduševljava nas kad vidimo KLISAB dizajn stiliziran na nama neočekivan način – istaknuli su dizajneri Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić.
Klisab je posljednjih godina s pravom zaradio poseban imidž na našoj sceni, donosi nam provjerene komade i inovativnost bazične odjeće. Ne kompliciraju, već predlažu nešto smisleno i jednostavno, za one koji žele nositi odjeću, a ne da odjeća nosi njih.
Imaju dobre kampanje, svjesni su da je styling bitan, baš kao i imidž te sve ostalo što ide uz kreacije, odnosno njihove kolekcije.
Kampanju je fotografirao Filip Koludrović, producirao Nikola Beban, make-up je rad Saše Jokovića za Estée Lauder uz asistenciju Marka Tolića, stilist kose je Mijo Majhen, a stilistica odjeće je Ana Nikačević s asistencijom Marcele Vrček.