- Manje je više, čista i minimalna estetika, vrhunske tkanine i izrada, kolekcije koje su kreirane da traju – sve su ovo karakteristike novog modnog koncepta „quiet luxury“ koji osvaja modni svijet. Ovaj trend stil, kvalitetu i praktičnost stavlja na prvo mjesto čime cjelokupan dojam i izgled podiže na luksuzniju i elegantniju razinu – javlja Nebo, hrvatski brend koji donosi novu kolekciju i kampanju s Anitom Dujić Broadfoot.
Od tekstila na Nebo klasici ističu se Casetino vuna, ali i teksturirana japanska varijanta u dijagonalnom tkanju.
Kaputi su im hit – predivan je u tonu masline te odlični crveni i smeđi koji podsjeća na toplu čokoladu. Jednostavan stil otkriva i povratak suknjama, one su lepršave i voluminozne.
Zagrebačka modna kuća Nebo već puna tri desetljeća oduševljava svevremenskim dizajnom, besprijekornom izradom i elegancijom te je hrvatski predvodnik i promicatelj ovog trenda. Ženstveno, diskretno, trajno, svestrano i minimalistički oduvijek su odlike svih kolekcija ove modne kuće – javlja brend.
Autor fotografija: Domagoj Kunić
Make up i kosa: Nina Kovačević
x