Palmers svojom najnovijom kampanjom ističe kako je svaka žena jedinstvena i ne želi se nikome radi toga ispričavati. Prevelike, predebele, preglasne, pretihe, odvažne...
Žene su svjesne kritičkih pogleda i suptilnih optužbi. Stalni društveni pritisak rezultira time da, prema istraživanjima, 75% svih isprika dolazi od žena. Palmers se tome suprotstavlja i predstavlja svaku ženu kao uzor.
- " Sexy, not sorry! - puno je više od slogana. Za nas, to je izjava i posvećenost raznolikosti ženske ljepote. Želimo da svaka žena prolazi kroz život s povjerenjem i da više ne osjeća potrebu ispričavati se za svoje postojanje. Kao proizvođač donjeg rublja, svjesno stvaramo slike koje odražavaju stav našeg brenda - rekao je Janis Jung, predsjednik Uprave Palmers Textil AG.
U najnovijoj kampanji, Palmers pred kameru dovodi sedam žena vrlo različitih životnih priča i njihovih osobitosti. Ono što ih povezuje je njihova hrabrost i čvrsto uvjerenje da se ne trebaju ispričavati zbog onoga što doista jesu.
One su somalijsko-austrijski model, autorica i bivša Bond djevojka Waris Dirie, koja se bori za prava žena i protiv genitalnog sakaćenja kao posebna veleposlanica UN-a sa svojom Zakladom Dessert Flower Foundation; Bianca Rosemarie, gluha aktivistica s vitiligom koja se zalaže za vidljivost i prihvaćanje; drag performerica iz Beča Pandora Nox, koja se bori protiv tradicionalnih rodnih uloga i prva je žena koja je pobijedila u reality show Drag Race Njemačka; Stefanie Millinger, jedanaestostruka svjetska rekorderka iz Salzburga, koja svijetu dokazuje svoju snagu i vjeru u sebe.
"Izuzetno smo ponosni što naše proizvode predstavljaju žene koje samouvjereno koračaju svojim putem bez obzira na sve. Želimo potaknuti djevojke i žene da vjeruju u sebe. Mi smo mlade, stare, visoke, niske, seksualne, ženstvene, androgine, tihe, glasne - mi smo seksi, i nema isprike", rekla je Rosmarie Rotter, direktorica prodaje u Palmersu.
CEO Janis Jung, predsjednik uprave i izvršni direktor tvrtke Palmers Textil AG. i Rosmarie Rotter direktorica prodaje