Lana Puljić redizajnirala je kultni odjevni komad u suradnji s najpoznatijim njemačkim biljnim likerom.
Dizajn, ideju i izvedbu potpisuje Lana Puljić iz Lokomotive, izrađena je u samo 150 komada, a moguće ju je personalizirati sprejanjem traper patcha na leđima i drugim detaljima.
- Moram priznati da mi je traper u zadnje vrijeme iznimno zanimljiv. Vječan je, praktičan i poželjan jer se može nositi kroz cijeli dan, kombinirati na bezbroj načina. U isto vrijeme funkcionira i kao casual i kao upscale komad. S njim se zaista može sve – možemo ga parati, izbjeljivati, sprejati… Podložan je tom nekom tretiranju i „personaliziranju“ kao ni jedan drugi materijal i baš to ga čini toliko zanimljivim, kaže Lana kojoj je suradnja s kultnim njemačkim biljnim likerom, Jägermeisterom, došla vrlo prirodno zbog preklapanja vrijednosti dva brenda.
- Meister the Lök projekt direktno se obraća osobama s izrađenom osobnošću, individualnošću, buntom i karakterom, a okuplja kreativce iz različitih industrija – poput graffiti Meistera Cheza 186, koktel Meistera Dorijana Skoblara, fotografkinje Stelle Mešić, te svestranog umjetnika Joshue Čirjaka i energičnog dua Vanillaz. Svi su oni savršeno uskočili u traper jaknu koju je Lana dizajnirala, izjavila je Nadine Kramarić, brand managerica Jägermeistera.
Foto: Matej Grgić i Stella Mešić