Boje su simboli stilske pozitive, a na klasičan način koristi ih u novoj kolekciji dizajner Ivan Friščić, za vlastiti brend DeLight.
- Atraktivna kolekcija sačinjena je od odijela u bojama sezone – trava zelenoj, fuksiji, žutoj, crvenoj i pastelno ružičastoj, koje itekako mame poglede, neovisno o tome hoće li poslužiti kao saveznici u poslovnim kombinacijama ili specijalnim prigodama uz klasične salonke ili sandale. Kvaliteta izrade vidi se u svakom komadu, točnije u ručnom bodu koji je neizostavni dokaz kvalitete i izrade na svakom odijelu. Napravljena od finih materijala kao što su svila, pamuk, elastin, hladna vuna i viskoza, razmazila su brojne klijentice koje ih nose s posebnom pažnjom, već godinama – javlja brend.
Radi se o jednom o top hitova sezone, jer odijela su ušla u svakodnevicu, izašla su iz monotonih poslovnih garderoba i sada nas oduševljavaju koloritom.
Iako je proljetna sezona dio scene boja, ova su odijela jača od jedne sezone, nosit ćemo ih čitave godine jer emitiraju posebnu power ženstvenost.
Foto: Matea Smolčić Senčar
Zaštitno lice nove kampanje je zagrebačka stomatologinja Marijana Bićanić, make-up potpisuje Sanja Agić, frizuru Danijela Pušeljić iz frizerskog salona Kosa i Partneri.