Kakve se naočale pojavljuju na popularnim kampanjama? Viđena je paleta stilova, no ipak ovu utakmicu dobivaju okviri u boji, s ogledala staklima, koje su ove sezone u samom vrhu trendova. Ljeto voli boje, pa je tako i u svijetu velikih okvira - jedan trenutak su u tonovima sunca i mora, presijavaju se poput bonace, drugi su trenutak samozatajne, tamne, mačkaste. Kao da se radi o dvije varijante, one za plažu i one za ručak u finom restoranu. Pogledajte popularnu pjevačicu Iggy Azalea za Revolve Clothing, a kao stilski kontrast je Candice Swanepoel koja na reklami za Max Factor krije svoj pogled iza velikih retro okvira.
Iggy Azalea za Revolve Clothing
No, tu su i nezaobilazne komične varijante, na primjer Jeremy Scott za Moschino, njegov dizajn podsjeća na fast-food brend i pečene krumpiriće! Zanimljiva varijanta su i Police modeli u dva tona, kolekcija dolazi u više boja, a lice je popularni nogometaš Neymar. Brojni su modeli svakodnevno upotrebljivi, u vodstvu su osamdesete sa svojim vidljivim i sjajnim staklima, te pedesete (plus rubac u kosi i cabrio!). U svakom slučaju, sunčane birajte po svom stilu i okviru lica, te pripazite da imaju UV zaštitu radi očiju. Veliki okrugli okviri pasat će kockastom licu, i obrnuto.
Candice za Max Factor
Dolce & Gabbana
Manekenka Karlie Kloss napravila je kolekciju sunčanih naočala u suradnji s Warby Parker
Macy kampanja za ljeto 2014.
Nogometaš Neymar @ Police
Louis Vuitton i njihova klasika
Kaubojke vole tamne okvire @ Stylebop
Versace retro diva s mačkastim okvirima