MOSCHINO [tv] H&M, suradnja obučena u zlatnu, sinoć je lokalno predstavljena u zagrebačkoj tvornici Pluto: u fokusu su lanci, crna koža i retro kič devedesetih, no ističe se jedna simpa hoodica za malog psa. Nova kolekcija nudi i odjeću za naše slatke, male ljubimce, dizajnerski predstavlja brend i njegove motive i boje. Animal print na peseku – pa bit će to totalni hit u našim parkovima!
Nadalje, tu su rokerske jakne, opet zlatne, i odlične čizme s aplikacijama. Sve skupa je blještavo, baš kao i interijer i party koji su sinoć okupili brdo ljudi u starom prostoru bivše tvornice Pluto.
Jeremy Scott kreativni je direktor talijanske modne kuće koju je osnovao Franco Moschino osobno, davne 1983. godine, nakon što ga je njegov tadašnji šef Gianni Versace, također pokojni, ohrabrio da krene u solo biznis. I dan danas su ova imena moćna, definiraju glamur bez kočnice, jer zastupaju sve što blješti, sjaji i privlači pažnju! Zato Jeremy nabrijava znakovlje brenda, stavlja ih čak u komičan kontekst, ironizira detalje i oživljava jedan izuzetno kičasti modni smjer.