- Iako i dalje ističemo već prepoznatljivi volumen, drago mi je što mogu potvrditi kako je vrijeme frizerskih kampanja sa nacrtanim i pretjerano retuširanim frizurama prošlost. Kao apsolutni must have nameću se ekstenzije koje više nisu samo tehnika produljivanja kose i ne znače nužno drastičnu promjenu. Ekstenzijama možemo dodati volumen čak i kraćem lobu, možemo ih koristiti radi bolje definicije vrhova ili ih naprosto dodajemo neprimjetno, s ciljem da frizura bude dulje postojana - istaknuo je Zvonimir Franić, vlasnik i kreativni direktor Salona Franić.
- Kao zaštitna lica svog salona u nadolazećoj sezoni Zvonimir Franić odabrao je Emu Luketin i Klaru Rusan. Naglasak ove kampanje je na njegovanoj i zdravoj kosi, prirodnim bojama i prekrasnim teksturama – objavio je salon.
Kampanju je snimio Srećko Rundić, make up potpisuje Karlo Rusan, Ruka beauty, a styling Martina Budek.