... te potpunim izostankom „fancy“ kategorija poput haljina, visokih potpetica itd.
GLAMI će uskoro predstaviti i svoje godišnje izvješće u više od 10 zemalja s detaljnim podacima o potrošačkim navikama ...
... GLAMI.hr.
Razlozi za online kupovinu su brojni, a kao glavni se ističe povoljnija cijena
37% ispitanika potvrđuje kako im je na internetu lakše usporediti cijene i tako odabrati najjeftiniji artikl, ...
... materijala na jedinstvenoj modnoj tražilici GLAMI.hr.
Održivi materijali poput organskog pamuka, lana, konoplje, liocele i recikliranog poliestera smatraju se ekološki prihvatljivijima i prirodnijima. ...
... podacima GLAMI.hr modne tražilice, od početka ljeta, narudžbe i pretraživanja su porasli za više od 100%.
Trenutno najtraženije među Hrvaticama su visoke potpetice s porastom od 104% i torbe s porastom ...