Veličina fonta: +

D life / vremeplov u Sloveniji, Srednji vijek i ovčji kaput, pa Reebok tenke i Nuxe ulja kao povratak u sadašnjost:))

Prošli vikend opet sam provela u Sloveniji, pozvali su me zajedno s kolegama novinarima da otkrijemo Belu Krajinu. To je jugoistok Slovenije, tam di je Kupa na granici, a naravno da smo isprobali i rafting, ja kormilarila 3 sata mogu vam reć da nije jednostavno ulazit na slapove, a ja odgovorna za smjer... Veli meni vodič sad si ti zadužena za smjer, kad upikneš veslo onda promijeniš smjer bla bla... Dalje nisam čula kaj je pričal neg sam osjetila kak mi se u grlu stvara knedla. Al na kraju je bilo genijalno jer me adrenalin držao većinu vremena:D. A jednom smo i ispali iz čamca! Ani je još k tome ispalo veslo pa smo naš mini raft dovukle na obalu, inače tam je Kupa duboka oko metra i manje, pa smo se zapravo cijelo vrijeme valjale od smijeha... Imale smo kacige i prsluke, nemam te fotke jer naravno di ću tam mobitel furat... Imali smo mi i bačve za stvari, al mobitel mi je predrag da ga nosim na rafting:)). A ni ruke me sljedeći dan nisu boljele! Nego, sve u svemu, kad pogledam fotke koje sam napravila usput a bilo ih naravno zilion, pa sam morala radit opet kolaže, ovaj put je bio put u prošlost.

Bila i vratila se: Dubravka Prpić Znaor, glavna urednica ItGirl.hr

PhotoGrid 1404941142162

Veli Hrvoje da sam tu totalno Game of thrones! Bili smo u muzeju Šokčev dvor, gdje smo gledali kak se radi lan, a bile su tam i ove ovčje kreacije pa sam si morala isprobat:)). Ono welcome to my humble home! Koji je btw izgrađen davne davne neke...:))) ovo gore desno je - kupaonica! Vani pa da, kaj, malo se pofriškaš i prirodno osušiš! Ili smrzneš;). I odma ovčji kaput na sebe fiju!

PhotoGrid 1404941201497

Danas od lana rade male broševe, magnete za frižider, omotavaju sapune u lan... Vidjela sam takve sapune tam u hotelu i okolo, oni se trude da se njihovi domaći proizvodi pojavljuju na javnim mjestima, pametno:). Kupujmo domaće spika.

PhotoGrid 1404940655780

A joooj a ovdje smo se prevaljali od smijeha. Vidite gore ovu gospođu desno? E pa kad su organizatori rekli da za nas imaju iznenađenje, nisam ni pomislila da ću se vratiti u školske klupe! I to ni više ni manje nego na početak pedesetih, a šola iliti škola je izgrađena krajem četrdesetih. Kad je ozbiljna gospođa uletila sa štapom (pored nje su bile lutke s narodnim nošnjama, koje su u Beloj Krajini čisto bijele i kuruza po podu na kojoj su klinci klečali ak su bili neposlušni) i zaderala se da svi sjednemo u klupe i ruke na leđa, počeli smo se smijati, al nas je onda upozorila da se ne smijemo i da joj se moramo obraćati s drugarice učiteljice! Hahahaa vrag je odnio šalu čovječe ovo je pravi vremeplov:))). Ja sam onda imala šiltericu i pitala me zakaj imam šiltericu, i sama je predložila odgovor - kaj imaš uši??? Ja velim daaaa! A ona mi veli reci mami da dođe na razgovor! Ne smije te pustiti u školu s ušima! Joj dobro da me nije sterala van:))) Bome smo crtali po ploči, isprobavali neke instrumente stare i svašta, jedno edukativno popodne:D.

PhotoGrid 1404939725199

Ovo gore je hotel Balnea u Dolenjskim toplicama, predivan sa četiri zvjezdice, dizajnerski hotel, posvuda je motiv glave, kao skulpture u jezeru pored terase, u bircu... a na zidovima su ilustracije. I hrana je dizajnerska, jeli smo svašta od ribe do mesa, sve je bilo onak u malim porcijama lijepim, kombinacija više sastojaka, a fino. To volim!

PhotoGrid 1404939844658

A onda - još jedan izlet u prošlost - u zamak Žužemberk! Srednjovjekovna ne samo atmosfera i interijer, već i ekipa obučena u kostime... plesali smo srednjovjekovne plesove i probala sam stari fliper. To je dolje lijevo na fotki, ploča s rupama pa se prime dvije špagice, jedna sa svake strane, i na špagici je taj kolut koji u sebi ima kuglicu. Ta kuglica ne smije past u rupu, moramo je pomicanjem špagica dovesti u najvišu rupu, do vrha. Uspjela sam to isfurat, al se mora ić jako sporo i koncentrirano. Nema tu demonstracije snage, već samo mirnoća i staloženost. Vježbanje živaca!

PhotoGrid 1404940157374

Vozila nas je i kočija! Hehe bome se može ispast iz tog kad se malo jurne, treba se držat:)) Mi smo se natrpali i krenuli prema jednoj nastambi, velikoj kućici na drvetu, baš ispod zamka Žužemberk koju je napravila hrpa arhitekata... prošle je godine tamo bilo okupljanje arhitekata iz cijelog svijeta, došlo ih je oko 300 i izgradili su tamo i po okolici nekoliko ovakvih "zgrada". Nutra je totalno fora, ekipa tam brije, u blizini se održavaju festivali... Super ideja i mjesto!

PhotoGrid 1404940041230

Onda smo probali i vidjeli kak se radi Belokranjska pogača (to se tam svuda jede, po restoranima i slično), kruh koji se podijeli na kockice, ima gore sol i kumin. Prefin je i jednosavan za napravit, nama ga je Mojca napravila u krušnoj peći. Mjesto se zove Domače dobrote Mojca i u restoranu imaju mlin. Plan im je ubacit vodu na mlin, al moraju osmislit na koji način da ta voda ne šprica po restoranu:))) Pa su sad promišljaju nad tim problemom, vele da bu ga riješili:)). Dole ja radim selfie, a Milan je uletio ko paparazo:D.

PhotoGrid 1404942409752

Opet neki auto, ovaj lijevo žuti je čini mi se početak sedamdesetih kak su nam rekli, vlasnik je Vlado, veliki obožavatelj vintage automobila, veli da ga vozi za gušt. Ja pitam koliko troši, a veli Vlado, tak nekaj se ne pita za tak stari auto, vozim jer volim, sam sam si ga sredil. Ok, to je valjda kak se žene ne pita za godine;)). A ovo smo jeli više ne znam gdje, zapravo znam, al se ne sjećam imena restača, meseko, pastrva, sve jedem:D.

PhotoGrid 1404939950257

E a ovo smo bili u muzeju gdje se radi željezo na stari način, oni su inače u tom kraju bili poznati po proizvodnji željeza, a i danas rade razne alate, svjećnjake... I opet tradicija, jako se brinu o tome da se takve stvari zaštite i održavaju.

PhotoGrid 1404940198544

Joooj tu sam trčala: ima u šumi u blizini hotela Balnea trim staza, a na putu vam se svako malo nađe neka sprava za vježbanje, pored nje na drvetu je slika kaj se sve može tam delat. Predivno, staza je duga 2 i pol km, i nije previše zahtjevna, ide se malo gore, dolje, al nije tak strašno. Mislim ovisi kak ste u formi, ja jesam. A ovaj luster desno je isto iz Balnee... ima jedna zanimljiva priča u vezi njega, tam su nam rekli. Naime, taj je luster trebal bit na Brijunima, samo kaj je Jovanka Broz rekla da joj nije baš nekaj, da joj se ne sviđa, pa je nekak stigo u Sloveniju i završil u ovom novom hotelu koji je izgrađen 2008. godine. Inače, Balnea ima i bazene di smo se prvi dan stigli i okupat! Ostatak vremena smo proveli na terenu... možete vjerovati da sam ovo sve posjetila u samo 4 dana? Nemrem ni ja. A po noći sam spavala samo po 5 sati jer smo se kasno vraćali. Pa tuširanje pa ovo pa ono pa spremanje stvari ovo ono i prođe vrijeme! Jednu noć smo bili u Balnei, a druge dvije u divnim Apartmanima Malerič koji su me podsjetili na one austrijske kuće na skijanju.

PhotoGrid 1404940282418

Oho, a tu smo pili pjenušavo vino od meda Peneča medica! Pčelar Sever nas je ugostio pa smo isprobavali med ovaj pa onaj, ne znam koji mi je finiji, možda mi je ipak favorit med od kestenja, koji sam si uzela i za doma. A ovaj krem med je ko eurokrem, mekano, od kristaliziranog meda. Inače njegovi medovi imaju masu nagrada, među vrhunskim su slovenskim domaćim proizvodima.

PhotoGrid 1404940376046

Pa smo degustirali vina u zadrugi Metlika. Nije dobro pri degustaciji popit cijeli deci jer se možeš napit brutalno. Mislim lijepo sam ja izlila ostatak jer iako se usput jede, nema šanse da ostanem trijezna ak popijem osam deci različitih vina:))). A nakon toga smo išli isprobavat šampanjce Semiška penina. Posejdon je šampanjac koji je tjednima bio na dnu mora, a neki su bili i s kopna:)). Mi se ipak nismo utopili u svemu tome, pazili smo koliko pijemo, barem ja:D.

PhotoGrid 1404940438678

Ovo je iz njihovog muzeja u Metliki, stare lule, stara ljekarna i pisanice, kod njih stara tradicija... a dolje lijevo detalj ispred još jednog muzeja, rodne kuće njihovog pjevača Tončka Pluta, preslatka klupica od brezinog drveta - breza je inače još jedno zaštitno lice Bele Kranije. Zato se i zove - Bela. Drugi razlog su bijele narodne nošnje, od lana, skroz jednostavne...:)

PhotoGrid 1404940939524

Ovo je jedna presavršena kuća, stara preuređena, Kalska domačija u blizini Semiča. Može se tam iznajmit sobe, sve je u drvetu i staklu, i opet podsjeća na one austrijske kuće al je sve novo novcato, moderno, kao neki spoj prošlosti i sadašnjosti. Ograda je kombinacija stakla i drveta, a pogled je na zelenilo, to je u principu selo, nema nigdje buke, tam je i vrt pa se sve jede domaće...:)

PhotoGrid 1404941014531

Gore je preludi luster s granjem iz Turistične kmetije Simonič, pa Kupa i uživanje na suncu, a lijevo je koncert koji smo slušali jednu večer, u Metliki, a među izvođačima je bila i naša klapa More... Bili su fantastični!

PhotoGrid 1404941270462

A onda šećer na kraju putovanja: stali smo u dvorcu Otočec blizu naše granice, hotel s pet zvjezdica u kojemu inače odsjedaju naši političari i bogataši:D. Mislim hotel je isto jedno svojevrsno putovanje u prošlost, star je oko 700 godina, djelovi zida su ostavljeni originalni, a dio je moderniziran. Dosta toga je zapravo prilagođeno originalnom izgledu i moram vam reć da je sve zajedno impozantno, divno, ima i veliki vrt s jezerom, naravno da se na takvoj uber romantičnoj lokaciji svaki vikend neko ženi:)).

PhotoGrid 1404941472135

A sad stvarnost - koja isto nije tak loša:)). Moje nove Reebok tenke predivne i udobne, evo loše je vrijeme pa ih mogu nosit, nije vruće... Iimam i nove Barba broševe, super su kjut! Neke ćemo poklanjati uskoro ovdje na itgirl pa stay tuned;) objavit ćemo i na fejsu. Očito, sve je nekak u znaku cvjetnog uzorka koji volim, pa mi je tu pasala ova fotka sa Satinique Amway pressice koja je neki dan održana u Millenium lounge baru. Barba broševi su dok sam bila u NU pizzeriji u Novom Zagrebu, inače imaju fakat finu pizzu, a ova salveta se složila s jednim Barba brošem!:)) Eto neka super slučajnost...

PhotoGrid 1404941526608

I u Zagrebu se imalo kam otić, bilo je službeno otvorenje hamburgernice Yellow Submarine koji imaju prefine hambiće i sve domaće sastojke i domaću pivu. Tu je i Fashion.hr / Envy Room event, dečki su napravili kolekciju za Bipu, sve je jeftino i slatko, naočale, nakit, haljine...

PhotoGrid 1404941600336

I zlatni sjaj za kraj ovog uber posta! Dakle, savršena Nuxe Prodigious ulja, mislim da ih svi znate, ovoljetna kolekcija ima simpatične ilustracije... Divno ko i svakog ljeta;). Desno je jedna ta Envy Room narukvica za Bipu, dobro mi se uklopila u moje điđe narukvice, ova roza je Brunina koju je dobila pa mi ju je dala:)). Ja sam jedna od onih mama kaj djetetu krade nakit, al se sve lijepo dogovorimo pa mi ih na kraju posudi. A ovo desno - neki dan smo se ingressali i dignem pogled s mobitela a ono nebo divno crveno... Mislila sam da to znači da je sljedeći dan vedro, a ono šipak, kiše jesenje!:))

Nego, kad će to ljeto?

;)

Kiss, Duda

YVES ROCHER: NATURELLE, eau de ttoilette
    Yves Rocher ~ Les Plaisirs Nature – piling gel za ...