Kad je Grigor Vitez prije šezdesetak godina složio pjesmicu za Antuna Tuna, ziher nije ni pomislio da je kreirao ne samo jednu od danas najdražih pjesmica niza generacija, već i stilsku inspiraciju za mlade umjetnike. Jedan od autora koji cijene humor u svemu pa tako i u svijetu stila, naš je Anthony Avangard koji nakon nedavno održane revije predstavlja i kampanju za zimsku kolekciju. U fokusu su hoodice, voluminozne, udobne, s natpisima poput Famous, Born in 90's, Luxury… može se sve to skupa uzeti s dozom humora, zlatna slova i na vesti s kapuljačom mogu predstavljati luksuz, možeš danas biti slavna ili slavan kad god poželiš, svi mi imamo i po više od pet minuta… - Ideja mi je bila ove sezone prikazati pročišćene vizuale te u prvi plan staviti odjeću. Zadržao sam svoj prepoznatljiv rukopis, a kolekciju sam namijenio svojoj generaciji i suvremenim urbanim konzumentima – izjavio je autor. Naravno da je ovo muška kolekcija, ali nosimo je svi. Hoodice su pun pogodak i kad gledamo praktičnu stranu urbanog stila: trapericama daju sportivo touch, a lepršavim haljinama eklektičan boho dojam. Uz njih dolaze i sportski ruksaci, prostrani i većih dimenzija - za hvatati mrak!
Fotografije potpisuje Denis Butorac, make up Magdalena Stojanov, a zaštitno lice je Borna Ivošević.