A. M. RICOV za "slow fashion" pokret

    - Novom kolekcijom sam željela skrenuti pažnju na današnji globalni apsurd u količini proizvodnje odjeće – istaknula je povodom nove kampanje Ana Maria Ricov. - Danas odjeća gubi estetsku vrijednost zbog rapidnog mijenjanja trendova, ali i uporabnu vrijednost zbog loše kvalitete proizvodnje. Vrijeme je prolaznosti i konzumira se fast fashion produkt. Kao otpor tome usporila sam svoj proizvodni proces na način da je dio kolekcije inspiriran tehnikom izrade tapiserija. Tom tehnikom sama izrađujem tkaninu iz koje kasnije krojim odjevne predmete, najčešće kapute. Na taj način sam dobila unikatan odjevni komad, bezvremenskog stila - .

     amr3web  cr

     

    Kolekcija je u duhu suvremene žene, jake, odlučne, izrazito profinjenog stila. Glavnu priču nose jakne i kaputi, iako u svojim kolekcijama nastojim obuhvatiti šarolik asortiman odjevnih predmeta.

    Ana Maria Ricov odijevanju pristupa s umjetničkog aspekta, kod nje ćete pronaći robu koja je bezvremenska, ne podilazi trendovima. Jednako tako važan je i proces proizvodnje. Autorica gradi stil sezonama, njezini su kaputi i jakne te gornji komadi među popularnijima na našoj sceni jer su autentični, posebni ali i – nepromočivi. Ana Maria, naime, koristi i tehnološki obrađeni tekstil koji ima niz prednosti, naročito kad je riječ o hladnijim danima. A ispod uglavnom predlaže haljine koje imaju niz slojeva, igraju se s transparencijom i naglašavaju ženstvenost.

    Novu kolekciju za sezonu jesen-zima 2016./2017. potražite u AMR showroom (Vodnikova 8, Zagreb), na službenoj Facebook stranici i Instagram profilu.
    Fotografije potpisuje Doris Fatur, a ulogu zaštitnog lica kampanje preuzela je Iva Gjopar.

     amr00web amr4web

    amr1web  cramr5web amr6web  cramr7web