Ivica Skoko, dizajner poznat po haljinama koje često osvajaju crvene tepihe, odlučio se za stilski iskorak - u kolekciji proljeće/ljeto 2025. donosi novi modni izričaj, koji predstavlja izazov i kreativnu novost, ali zadržava svoj prepoznatljiv potpis.
Skoko ističe: "Nove tkanine, nova konstrukcija, novi styling. Ovo je glamur novog doba, za žene kojima ne treba posebna prigoda da bi odjećom izrazile svoju ljepotu, snagu, ženstvenost, ljubav prema lijepom i glamuru." Kolekcija spaja različite stilove, a odabrani materijali i način izrade odražavaju suvremeni pristup modnom dizajnu.
Kampanja je snimljena u Hrvatskom glazbenom zavodu u Zagrebu, prostoru bogate povijesti koji je trenutno u fazi transformacije. "Nedovršenost" zgrade simbolički se povezuje s kolekcijom, koja donosi novo lice klasike.
Zaštitna lica kampanje su majka i kćer, Buga Lešina i Marijana Kužina, što šalje snažnu poruku o povezanosti, stilu i samopouzdanju.
Skoko je prošle godine organizirao modno slavlje u Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu, a ove godine priprema posebnu reviju u Trogiru. U sklopu festivala Opera Selecta, koji već spaja klasičnu glazbu i modu, Skoko će 18. srpnja predstaviti svoju kolekciju na središnjem trgu. "Posebno mi je zadovoljstvo biti dio spoja povijesne ljepote grada, glazbe i mode".
Foto: Zvonimir Ferina
Modeli: Buga Lešina, Marijana Kužina
Frizura: Prime Vision
Šminka: Marijana Kužina
Snimano u prostoru Hrvatskog glazbenog zavoda