Jednostavne, bazične forme s elementima perforacija i raznih geometrijskih otvora, koji čine zanimljivu likovnu igru na silueti, modni su izričaj novog brenda Petar. Potpisuje ga Lidija Skočibušić, koja je donedavno radila za poznate zagrebačke obrtnike Stolnik. Prije toga radila je i u X-Nationu te Herucu, nekada snažnim hrvatskim modnim kompanijama.
- U fokusu mog dizajnerskog rada oduvijek su bili alternativni način izrade odjeće u smislu odabira tkanina, zaobilaženja klasičnog načina krojenja u svrhu dobivanja novih, neviđenih formi te raznih intervencija na tkaninama za dobivanje novih tekstura i boja – priča Lidija.
Kreacije djeluju primjenjivo, jednostavno, a ističu se posebnim elementima koji otkrivaju autoričinu sklonost da odjevni predmet gleda kao oblik koji mora imati priču, smisao.
Modni brend Petar objedinjuje njezine stilske vizije i apetite, svaka je kreacija posebna i promišljena.
Moje inspiracije su produkt dizajn, jer odjeću sam zamislila kao modnu inačicu suvremenog produkt dizajna koji me uvelike nadahnjuje. Zatim origami, jer odjevni predmeti nastaju kombinacijom tradicionalnog načina konstrukcije odjeće te slaganjem dijelova odjevnog predmeta po principu origamija - japanskog umijeća slaganja papira ili pak origami detalji nastaju intervencijom na samu površinu odjevnog predmeta. Inspiracija su i kubizam i ruska avangarda – pojednostavljivanje i svođenje na pravilne i jednostavne geometrijske oblike krojnih dijelova i gotovih odjevnih predmeta s ciljem iznalaženja novih oblika i formi usljed zasićenja tradicionalnim - otkrila je Lidija.
Rezultat je minimalistička, čista silueta pod utjecajem geometrije i pravilnosti i ravnoteže oblika. Autorica pri dizajniranju radi po principu modne formule – svaki je odnevni predmet sklad za sebe.
Željeni rezultat dobivam i intervencijama na površinu postojeće tkanine, korištenjem tehnika termičkog plisiranja, premazivanjem silikonskom masom, bojanjem, slaganjem više slojeva različitih tkanina ili prošivanjem čime nastaju nove tkanine jedinstvene teksture – komentirala je autorica.
U radu koristi uglavnom prirodan tekstil – pamuk, svilu, viskozu, lan.
Petar je namijenjen ženama koje prepoznaju i nalaze se u vrijednostima koje komunicira te se svojim odijevanjem izražavaju i komuniciraju s okolinom, budući da je jedna od ključnih funkcija odjeće njezina izražajna dimenzija u smislu prezentacije sebe i svojih stavova – poručuje dizajnerica.
photo Zvonimir Ferina
hair Loreal Professionnel
make up Callegari - talijanska škola mode i dizajna
Hogl Shoe Fashion - Croatia