- Kroz kolekciju se provlače apstraktni elementi poput lijevanja boje na tkaninu koje rezultira različitim oblicima, a samo polazište za ovu kolekciju nalazi se u slikarskoj tehnici Helen Frankenthaler, jednoj od predvodnica apstraktnog ekspresionizma. Vunena pređa je također oblikovana u pomalo nepravilnim oblicima, kao da je nagužvana na određenim mjestima - javlja autorica Marija Kulušić.
Autorica odijevanju i formi ima artistički, konceptualan pristup, njezin intelektualni pret-a-porter s pričom i dalje je osvježenje na našoj modnoj sceni.
- Za samu kampanju sam odabrala prostor gradske knjižnice jer sam se u posljednjih godinu dana vratila čitanju, slično tako zamišljam i ženu koja nosi moj brend, kako između svojih obaveza ipak nalazi vrijeme za sebe, u ovom slučaju kroz knjigu - naglasila je Marija.
Kolekcija je blago skulpturalna, radi se o igri teksturama, koje suptilno ističu siluetu i blago prekrivaju tijelo.
Iako je sve skupa dosta decentno, korištenje ljubičaste daje nam do znanja da Marija voli iznenaditi nekom cool bojom koja iskače iz svijeta neutralnih.
Dio njezina potpisa su i igre detaljima u smislu kroja, očito je sklona japanskoj dekonstrukciji. Smisao za modeliranje tekstila vidi se i u komadima - hibridu majice i haljine, koja ima rasplesane resice.
Artistički pristup ima suknja - djelomično prozirna djeluje kao da je riječ o akvarelu.
Fotografije je snimio Denis Butorac, a make up je djelo Petre Sever. Stilistica kampanje je Katerina Poloz, a u ulozi modela je Ana iz Faith Model Management modne agencije.