Vuna je fina, najfinija, a rubovi su sirovi, nedorađeni, dok je realnost totalno surova jer maneken djeluje kao da je prošao kroz apokalipsu, a i zgrada je potpuno stučena... ova je scena karakteristična za novu kampanju Tomislava Bahorića i njegovog brenda Spirit by T.B., tamne kolekcije NO EGO. - Crna boja naglašava avangardnu nosivost. Oversized komadi savršen su odraz modne stvarnosti, a ručni završeci s naglašenim detaljima stvaraju kompletan modni rukopis. Čistoća linija podcrtana je sirovim rubovima na kožnim jaknama i ruksacima. Kaputi su od najfinije vune sirovih rubova, a jakne i majice imaju na sebi ručno aplicirane natpise NO EGO. Lako se kombiniraju u slojevima i šalju snažnu poruku: budi svoj – objavio je dizajner.
Već prepoznatljivi modni rukopis donosi nam odlične gornje komade, jakne koje imaju praktična i kreativna rješenja te se smještaju negdje u unisex sferu modnoga svemira (ne, nije ovo samo muška kolekcija, bilo bi to previše uskogrudno tumačenje). I hlače su prepoznatljive – dimijasti kroj donosi slobogu pokreta i udobnost. Cipele podsjećaju na rockabillyje... možda je ranjenik vremeplovom stigao iz pedesetih? U svakom slučaju, NO EGO su zapravo odlični komadi koji se mogu nositi u realnom stylingu, podložni kombinacijama i nadogradnji vlastitog stila.
Photo Zvonimir Ferina
Make up Kasandra
Model Robert Bojanić Relatum Model