Ona sjedi na stolcu, djeluje kao da je u nekoj ogromnoj kutiji s logom brenda i nosi nešto sasvim hiper-voluminozno: objavljena je jesenska Balenciaga kampanja koju potpisuje kreativni direktor brenda Demna Gvasalia. Autor nekih od najzanimljivijih kolekcija na svjetskoj sceni pojam avangardnog volumena diže na viši nivo – ne, roba nije prevelika, već je eksperimentalno kreativna, dimenzije su napuhane, podsjećaju na arhitekturu odijevanja. Igraju se siluetom i lijepo je naglašavaju.
Ovdje odjevni predmet izlazi ih okvira svakodnevne mode, no Demna ipak uspijeva postići ravnotežu, čini se kao da su komadi optimalni za bussiness i večernji look. Svakodnevica postaje stilski zanimljivija, točnije sljedeća jesen. Modeli na fotkama su: Sveta Black, Oliwia Lis, Kennah Lau i Barbra-Lee Grant te glumice Emma Leth i umjetnica Eliza Douglas.