IT kampanja @ BALENCIAGA opet eksperimentira s volumenom

    Ona sjedi na stolcu, djeluje kao da je u nekoj ogromnoj kutiji s logom brenda i nosi nešto sasvim hiper-voluminozno: objavljena je jesenska Balenciaga kampanja koju potpisuje kreativni direktor brenda Demna Gvasalia. Autor nekih od najzanimljivijih kolekcija na svjetskoj sceni pojam avangardnog volumena diže na viši nivo – ne, roba nije prevelika, već je eksperimentalno kreativna, dimenzije su napuhane, podsjećaju na arhitekturu odijevanja. Igraju se siluetom i lijepo je naglašavaju. 

    Balenciaga Fall Winter 2017 Campaign01

    Ovdje odjevni predmet izlazi ih okvira svakodnevne mode, no Demna ipak uspijeva postići ravnotežu, čini se kao da su komadi optimalni za bussiness i večernji look. Svakodnevica postaje stilski zanimljivija, točnije sljedeća jesen. Modeli na fotkama su: Sveta Black, Oliwia Lis, Kennah Lau i Barbra-Lee Grant te glumice Emma Leth i umjetnica Eliza Douglas.

    Balenciaga Fall Winter 2017 Campaign01Balenciaga Fall Winter 2017 Campaign01Balenciaga Fall Winter 2017 Campaign01Balenciaga Fall Winter 2017 Campaign01Balenciaga Fall Winter 2017 Campaign01Balenciaga Fall Winter 2017 Campaign01