Pierpaolo Piccioli predstavio je Valentino pre-fall 2018. kolekciju, s naglaskom na novi logo, VLTN. Fotke su snimljene u studiju, u njihovom rimskom ateljeu, na mjestu gdje je sve počelo, kako je rekao dizajner. Spoj rokerskog i sportivo trenda, koji je najviše očit u jaknama od kojih neke podsjećaju na montice, a onda su tu i trench kaputi, pa kožnjaci s izvezenim zmajevima i tigrovima... odlična je formula dizajnera koji jako dobro zna kako sljubiti tradiciju, vrhunski tekstil i udobnu formu. Kao i mnogi drugi brendovi s dugogodišnjom tradicijom, tako je i Pierpaolo Valentinu dao injekciju mladosti, urbanog štiha i eklektičnog street-style imagea – stilski, brend se sada smješta u one šarolike, ne nužno klasične, ne nužno stroge siluete. Ipak i dalje je riječ o ženstvenosti, simpatičan styling naglašava figuru i laska joj na niz načina. Animal print crno-bijela igra, podcrtana prepoznatljivim zakovicama, Valentinu daju posebnu draž.