RETROMANIJA // Loré donosi kampanju inspiriranu romanom STO GODINA SAMOĆE

    Roman Sto godina samoće Gabriela Garcíe Márqueza poslužio je kao inspiracija nove kampanje Lorete Gudelj, za kolekciju nedavno predstavljenu u Ljubljani: - modnu sam interpretaciju zamislila u slovenskom dvorcu Gutenbuchel. Krojevi i materijali birani su sukladno temi i godinama koje obuhvaća literarni predložak, navodeći kao glavne tematske cikluse cjeline Buendía, Macondo te Aracataca. Vezala sam se simboliku djela poput žute i crne boje te cvijeća i leptira, specifičnima za kolumbijskog dobitnika Nobelove nagrade za književnost - .

    lore kampanja 1


    Također, Loré je istražila svijet tamnih, prirodnih tonova, a sve skupa smješteno je u stari staklenik, u kojemu atmosfera također podsjeća na one britanske dame koje obožavaju, u svako doba dana, kombinirati svilu, vunu i bukle. Jer, jako im je važno da su uvijek udobne i elegantne!

    - Kolekcija je u potpunosti izvedena od kašmira, tvida, premium vunenih štofova, merino vune, svile i makrame čipke – priča Loreta – u kombinaciji s tkanim detaljima te vintage gumbima. Loré odjevni predmeti uvijek su izvedeni od prirodnih materijala bez dodatka sintetskih vlakana s naglaskom na ručnu proizvodnju - .

    Vizuale kampanje potpisuje Doris Fatur, šminku je radila Petra Sever (za Illamasqua), a frizure Matej Tonković (za Matrix). Zaština lica kolekcije su Manuela Mlinar i Martina Heged (za Relatum Model Management).

    lore kampanja 1lore kampanja 1lore kampanja 1lore kampanja 1lore kampanja 1lore kampanja 1lore kampanja 1lore kampanja 1lore kampanja 1