C&A predstavio je nove jesenske trendove sinoć u Kuglani, na zagrebačkoj Grmoščici, u zelenom ambijentu, na jednom od prvih ovosezonskih partyja. Modna kuća koja posljednjih sezone nudi sve zanimljivije i modernije outfite i modne dodatke uvodi nas u zanimljivu modnu jesen. Karirani kaputi, puf jakne snažnih nijansi, divne dugačke veste od kašmira, lagane haljine i lepršave bluze samo su neki od prijedloga. Njihov moto je – I believe in fashion. Prostor je uređen u ledenom stilu, bilo je to pravo osvježenje usred sparne večeri...
- Svi koji vjeruju u modu okupili su se na predstavljanju C&A brendova Yessica, Yessica Premium i CLOCKHOUSE te oduševljeno pregledali kolekcije u prostoru koji za tu prigodu pretvoren u impresivni ledeni C&A Collection Room. Posebnu pažnju privukli su poznate osobe Slavko Sobin, Gabrijela Pilić, Korana Gvozdić i Matea Nesek te plesna skupina TransForm – objavljeno je nakon partyja.
Gabrijela Pilić, Slavko Sobin i Korana Gvozdić
- Moda je osobnost, moda je samopouzdanje, moda je hrabrost. Putem ove kolekcije pozivamo sve koji vjeruju u modu da uvijek imaju na umu snagu koju im omogućuje modni odabir, ali i da dijele naš entuzijazam prema dostupnoj, raznolikoj modi i individualnim stilovima. Trenutno svjedočimo još jednom valu snažnih pojedinaca koji pomiču granice i redefiniraju klasične definicije stila. Oni su spontani, nekonvencionalni i energični u svim aspektima svojih života. A takve su i naše najnovije kolekcije - izjavila je marketing menadžerica C&A za Hrvatsku, Sloveniju i Srbiju, Renela Ružić.
- Nova CLOCKHOUSE ženska kolekcija inspirirana je New Yorkom i europskim klubovima u 80-tim i 90-tim godinama. Kombinacija prozračnih boja i tvorničkih krojeva susreće se sa svjetlucavim satenom i ispranim denimom. Uz snažne boje i kontraste, kolekcija je sve samo ne suzdržana. Muška kolekcija je snažno inspirirana međunarodnim street styleom, umjetnošću i glazbom te ostavlja pomalo grubi urbani dojam – objavljeno je povodom predstavljanja.