Što dolazi prvo, ogrlica ili biser? Pitanje zvuči poput metafore, ali u kući Louis Vuitton ono je stvar procesa stvaranja. Nova kolekcija Virtuosity High Jewelry otkriva kako nastaju remek-djela koja nadilaze samu ljepotu i postaju čuda prirode i zanatske vještine.
Ogrlica koja je čekala sedam godina
Sto deset jedinstvenih komada. Crni opal od 30 karata. Smaragd od 31 karata. I ogrlica za koju je trebalo više od sedam godina da se oblikuje.
To je Eternal Sun, niz od 27 žutih dijamanata, toliko rijetkih da su i najveći gemolozi ostali bez odgovora na pitanje kako je moguće da ih uopće postoji više od dvadeset. Njihova topla, zlatna svjetlost lebdi na granici znanosti i čuda, a svaki kamen nosi u sebi priču o pritiscima i temperaturama koje su ga oblikovale duboko ispod Zemljine površine.
Za slikare postoji paleta boja, a za zlatare paleta dragulja.
U rukama Vuittonovih majstora dvadeset rubelit turmalina pretvoreno je u ogrlicu Florescence, vatromet boja koji pulsira životom i snagom prirode. Kolekcija je istodobno hommage tradiciji i potvrda neutažive želje kuće za istraživanjem novih horizonata.
Od 2008., kada se Vuitton prvi put upustio u visoki nakit, kolekcije su bile inspirirane heroinama, dubinama mora, pa čak i svemirom. No, Virtuosity ide korak dalje, ona ne priča samo o motivima, nego o samoj srži stvaranja: boji, svjetlu i vremenu.
Tim kuće Vuitton poput suvremenih istraživača putuje svijetom u potrazi za draguljima koji nisu samo rijetki, nego i neočekivani.
Njihovi „suveniri“ podsjećaju na blaga otkrivena na dalekim putovanjima: tri antikna rubina u ogrlici Protection, ili tri žuta safira i deset ružičastih turmalina u ogrlici Joy. To nisu samo ukrasi, već trofeji ljepote, tragovi putovanja utkanih u kamenje koje svijetli vlastitim životom.
U ovoj kolekciji Vuitton još jednom potvrđuje da je visoki nakit više od luksuza.
On je prostor u kojem se spajaju znanost i čarolija, disciplina i mašta, vrijeme i vječnost. Iskustvo koje pokazuje kako dragulji mogu biti i umjetnička vizija i poezija u materiji.