... ovu inicijativu podržao kampanjom čiji je cilj podići svijest o mogućnostima koje postoje u Hrvatskoj. Tijekom listopada, izlog dućana u Preradovićevoj 9 posvećen je priči o snazi, podršci i ženskoj solidarnosti. ...
... Dogon u Maliju, preko Inuita u Arktičkom krugu, do Noh kazališta u Japanu, maska je bila ključni rekvizit rituala prijelaza, inicijacije i transformacije. Prekrivanje lica označavalo je prelazak iz jednog ...
... za kampanje i kolekcije....
Ovi primjeri pokazuju da modni film više nije tek promotivni alat, već medij koji istodobno komunicira identitet brenda, estetiku kolekcije i ideološke vrijednosti suvremene ...
... 000 boca. Za svoja vina dobili su brojne nagrade na Decanteru, IWSC-u, Catadoru i nacionalnim natjecanjima, a ista su predstavljena u mnogim časopisima diljem Europe. Prije pandemije uzrokovane koronavirusom, ...
... akordima bergamota i crne ribizle, u srcu donosi jasmin sambac, magnoliju, lavandu i šafran, a završava notama vanilije, pačulija, botaničkih akorda i akorda „druge kože“.
Kampanju za miris potpisuju ...
... u obliku točkice omogućuje precizno doziranje i prilagodbu intenziteta boje, a nanošenje je brzo i jednostavno, čak i prstima.
Nova generacija „nude“ ljepote
Kampanja Nude by Dior Forever, koju potpisuju ...
... Palace u Banja Luci Miroslava Pandurević naglasila je misiju hotela, a to je da pruži jedinstveno iskustvo gostima u Banjaluci, predivnom povijesnom gradu s niz kulturnih atrakcija. Dodala je i rafting ...
Od Herringbonea do Windowpanea, svijet tweeda priča priču o stoljetnoj tradiciji i kreativnosti tkalaca koji su ga stvarali. Njegovi uzorci nisu tek dekorativni, oni su mapa pejzaža, prirode i kulturnog ...
... i kreativnost donosi u Samobor.
Jesenski meni inspiriran je sezonom i lokalnim namirnicama Zagrebačke županije i Samobora
Na tanjurima se mogu pronaći jela poput marinirane jadranske ribe s agrumima ...
...
Na naslovnici je Iva Vitić Gameiro, nacionalna prvakinja baleta.
Časopis Symbol je besplatan je i dostupan uz potporu tvrtke Zepter i Hrvatskoga narodnog kazališta u Zagrebu.
Kata Pavlović, ...
Nova kampanja XD Xenia Design za sezonu jesen/zima 25/26 otvara čaroban prostor između zaustavljene i pokretne slike, uhvaćen bljesak trenutka u kojem moda postaje pokret.
Siluete modne koje potpisuje ...
... međunarodnog dosega.
Njegova važnost leži u nekoliko ključnih točaka: • Tematski raspon i univerzalnost – Mušič je bio poznat po pejzažima Dalmacije, Istre i Španjolske, ali i po introspektivnim portretima ...
... ponesete vlastitu dekicu. Ako je ipak zaboravite, na licu mjesta bit će dostupan i ograničen broj dekica za najam, kako bi večernje projekcije bile što ugodnije.
U suradnji s partnerom festivala, Staropramenom, ...
... Španjolsku, a zatim i u Meksiko, gdje su je španjolski misionari u 16. stoljeću koristili u procesu pokrštavanja. Sedmerokraka zvijezda piñate, primjerice, simbolizirala je sedam smrtnih grijeha, dok je ...
...
A post shared by Jonathan Anderson (@jonathan.anderson)
U svega nekoliko godina pretvorio je tu povijesnu španjolsku kuću kožne galanterije u jednu od najuzbudljivijih ...
... očiju izgleda glađe, svježije i odmornije.
Za kampanju Dior je odabrao Charlize Theron i Venus Williams, čiji izražajni pogledi u fotografijama Brigitte Lacombe prenose ideju da mladolikost nije ...
Zadnjih par godina Uniqlo je prošao dramatičnu preobrazbu, od simbola japanskog minimalizma prerastao je u globalnog giganta s ambicijom da postane najveći proizvođač odjeće na svijetu. Put prema toj poziciji ...
... kao neuhvatljive strukture. Za Derridu, tekst je prostor beskonačnog izmicanja značenja: on nikada nije potpuno dostupan, nikada se ne otkriva u cijelosti, nego neprestano skriva svoja pravila igre. Ako ...
More than a scent, it is a presence, an aura you choose to embody.
RISE je poput jutarnjeg sunca na koži, puderasto, zlaćano svjetlo pretočeno u miris. Cvjetovi frangipanija, ylang-ylanga i tuberoze ...
... Kupci mogu birati između različitih kapaciteta i boja, a uz uređaje je dostupan i velik izbor dodataka – od zaštitnih maski do bežičnih punjača i premium remena za satove.
iSTYLE, kao Apple Premium Partner, ...
... 35 posto bijelih sorti (uglavnom kraljevine i laškog rizlinga). Mi smo ga kušali na nesvakidašnji način – u Cviček-mobilu, vintage kombiju koji Lana i Jure koriste za zabavne panoramske ture kroz vinograde. ...
... granice odjeće i tijela.
Kolekcija je koncipirana kao istraživanje kontrasta, između strukture i mekoće, tradicije i inovacije, prikrivanja i otkrivanja, a inspiraciju crpi iz japanske filozofije Kintsugija, ...
... kratkog filma zahtijevala je cijeli niz poslova: budžetiranje, pokretanje crowdfunding kampanje, location management, organizaciju cateringa, vođenje društvenih mreža, a i ponešto fizičkog rada – od nošenja ...
... Gallianovi originali u trapera i kože postižu nekoliko tisuća eura, dok rijetke edicije, poput metalne Saddle torbe nastale u suradnji s japanskim ilustratorom Hajimeom Sorayamom, dosežu i više od 35.000 ...
... masnoće kože.
Glide & Hide Blurring korektor dostupan je u nijansama 1N, 2C, 3W i 4N. Riječ je o 2-u-1 proizvodu koji spaja kremastu tekuću teksturu i balzam za prekrivanje nepravilnosti, posvjetljivanje ...
... Portman? U kampanji, redatelj Manu Cossu prikazuje je kao suvremenu ratnicu ljubavi – u kožnatim čizmama, korzetu i minici koja pršti rock-romantikom. Trči pariškim ulicama i krovovima, slobodna i nepobjediva. ...
... isprepletenim okusima luka, pancete, pikantnog umaka Diverso, kiselih krastavaca i cheddar sira. Bonaca je postala favorit među ljubiteljima blagih i laganih okusa, a naklonost publike već su stekli i ...
... baštine.
Inflight magazin Croatie Airlinesa: naslovnice kao identitet
Jedno od najvažnijih Fabijanićevih poglavlja vezano je uz Inflight magazin aviokompanije Croatia Airlines, časopis koji je, zahvaljujući ...
Jedan od najtraženijih svjetskih beauty brandova, NYX Professional Makeup, od kraja rujna bit će dostupan u odabranim BIPA poslovnicama diljem Hrvatske.
Do sada dostupan isključivo online, NYX sada donosi ...
... na svjetske trendove, od Pariza do New Yorka.
Naslovnica tjednika "Svijet", 6. srpanj 1929., offset tisak (izvor: Željka Kolveshi, katalog izložbe Otto Antonini: Zagreb i "Svijet"/"Svijet" i Zagreb ...
Za novu kolekciju "Studio Artisanal" (jesen/zima 2025.), Robert Sever odlučio je predstaviti kampanju koja naglasak stavlja na ilustraciju kao medij. Umjesto uobičajenih fotografija modela, kolekcija ...
... celebrity kulture i rastuću moć osobnosti dizajnera u industriji 1980-ih i 1990-ih.
Tabi cipela s prepoznatljivim razdvojenim palcem inspirirana je tradicionalnom japanskom čarapom iz 15. stoljeća ...
Na asfaltu užarenog Zagreba, u sparnom popodnevu koje miriše na kraj ljeta, Lokomotiva otvara novo poglavlje, a Franjo Matković snima kampanju s Lanom, autoricom i Andreom u glavnim ulogama. Zapravo, glavne ...
... rujna, pa do akvizicije Versacea danas, Prada se kreće u ciklusima ekspanzije i povlačenja. No svaka kriza dovela je do nove samoodrživosti: kuća je naučila važnost samofinanciranja, vlasništva nad tvornicama ...
Godina 2025. pokazala se presudnom za Pop Mart, kinesku kompaniju igračaka čija je tržišna vrijednost procijenjena na vrtoglavih 40 milijardi dolara. U središtu tog globalnog fenomena nalazi se Labubu, ...
... daje modernu varijantu bez rukava. Riječ je o povijesnom kontinuitetu: reinterpretacija Nadalove borbene ikonografije, ali i svojevrsno krojenje nove slike španjolske teniske moći.
...
... oka“.
12. Jelena Malenica & Chez 186 – Na valovima
Lokacija: križanje Savske i Koturaške Instalacija umjesto oglasnog panoa stvara prostor imaginacije i kontemplacije, spajajući dizajn i street ...
... ribarskog magazina "The Drake" s Drakeom do suradnji američkog Kitha i japanskog South2West8. Brendovi poput Bodea dodatno su učvrstili estetiku uključivanjem ribarskih motiva u editorijale i interijere. ...
... 525 g10, zbog čega je novi HONOR Pad 10 zahvalan za svakodnevnu upotrebu. HONOR Pad 10 bit će dostupan u sivoj boji.
Boja, cijena i dostupnost HONOR Magic V511
HONOR Magic V5 u Hrvatskoj će ...
... obnove donosi novu razinu holističkog opuštanja u elegantnom morskom okruženju. Wellness je dio Amadria Park Grand Hotela 4 Opatijska Cvijeta te je ujedno dostupan gostima susjednog Amadria Park Hotela ...
... „zgužvanoj“ estetici, pri čemu je dinamika forme i oblikovanja njezin istinski potpis.
Nakit je dostupan od 26. kolovoza na raw-bag.com.
STITCHED MEMORIES # CHANEL & DIOR: modni duel koji je oblikovao ...
... CEO Zepter Hrvatska, Ivana Pervan project manager za Bioptron te Helena Bočkaj, direktor marketinga u Zepteru
Sve češće vidimo kompanije koje kombiniraju zdravstvene benefite s estetikom i dizajnom, ...
... Jérômeom Epinettem, čiji je potpisni stil prepoznatljiv po sofisticiranoj jednostavnosti i izraženim kontrastima. Brend je nedavno dostupan kod nas, u Parfumeriji Lana.
Vilhelm Parfumerie Triptych ...
... (@mb11_photo)
To su djela Brune Catalana, francuskog kipara rođenog 1960., koji je umjetnički svijet osvojio svojom zapanjujućom serijom „Les Voyageurs“ (Putnici). Ove skulpture nude jedinstvenu ...
... jednako snažno kao i sama glazba.
Naša draga LJEPOTA, ESTETIKA KOJU TRAŽIMO U SVEMU, kojom smo okruženi # DIZAJN, ŠTO JE TO?
MASU Edo Kiriko # Umjetnost japanskog kristala i tradicija koja postaje ...
... tacosa, guacamolea, arepa, elotea, empanada, chicharronesa i churrosa, dok će uz osvježavajuće Mojito, Cuba Libre i Margarite plesati u ritmu salse, bachate, ruede, jivea i cha-cha-cha.
Fiesta Latina ...
...
Na pročelju kuće dogradila je zimsku sobu s velikim panoramskim prozorom, okrenutu prema vrtu, a ne prema moru.
U svojim dvadesetima, mladi Dior osmislio je „niz vanjskih soba“, terasu, ribnjak, pergolu ...
Issey Miyake (1938.–2022.) zauzima posebno mjesto u povijesti mode.
Njegovo ime nije samo povezano s japanskom estetikom, već i s globalnim promišljanjem odjeće kao arhitekture tijela.
Plastični ...
... spajala je japansku suzdržanost s njujorškom avangardom. U doba ekstrovertiranog glamura 1980-ih, njezin jednostavan stil, bijela košulja, biseri, kašmir, funkcionirao je kao suptilan otpor modnom ekscesu, ...
... natrag.“
STITCHED MEMORIES # CHANEL & DIOR: modni duel koji je oblikovao žensku siluetu
Ova povijesna ekspanzija ujedno je posveta vrijednostima oznake Made in Italy, potvrđujući predanost rimskog ...
... Zepter već desetljećima promiče filozofiju zdravog života. Kako je izgledao vaš put do ove prestižne pozicije u kompaniji?
Kata Pavlović: Mogu reći da me život prirodno usmjerio prema Zepteru. Od prvog ...
Majstori šminkanja na modnim revijama, kampanjama i brojnim snimanjima za modne magazine često su lideri na području trendova u svijetu ljepote, a ovaj je Francuz jedan od najvećih. Njegova je karijera ...
... pod njezinim utjecajem, prelazi iz sfere kostima u sferu svakodnevice, postaje simbol oslobođene ženstvenosti koja ne traži dozvolu da bi bila autentična.
Balerinka u eri post-pandemijskog komfora
U ...
... imali svoju traku, industrija će nam ponuditi dodatke za dodatke, jer tomu nema kraja, to nam mora biti jasno. I usred tog štancanja predmeta koji nas čine "lijepima" sve dublje zakopano ostaje naše – samopouzdanje. ...
... rođenje imena Wrangler
Tvrtka Blue Bell preuzima Casey Jones Company, proizvođača radne odjeće, čime stječe i prava na tada rijetko korišteno ime – Wrangler. Bio je to trenutak koji će odrediti budućnost ...
... za plažu, niti tražiti slobodnu ležaljku u hladu, već izravno iz svog apartmana, u nekoliko koraka, uranjate u predivan bazen s panoramskim pogledom.
Luksuz, funkcionalnost i lokacija
ZepTerme se ...
... inspirirane prirodom, biljkama, cvjetovima, životinjskim oblicima, ali i japanskim
dopamine culture # kako je kultura trenutnog zadovoljstva oblikovala suvremeni modni pejzaž
drvorezima, čije su zaobljene ...
... i duplo ispiraje.
Maska ili regenerator nakon pranja su obavezni!
Za dodatnu zaštitu na plaži, nanesite nekoliko kapi kokosovog ulja na vrhove prije kupanja. Osim što divno miriše, pruža i prirodnu ...
... vremena koje teži razigranosti, individualnosti i emocionalnoj utočišnosti.
U vremenu post-pandemijske emocionalne iscrpljenosti, Labubu nudi eskapizam, kroz kaotični dizajn koji ne teži savršenstvu, ...
... na suhu kosu prije ulaska u more, stvara zaštitni sloj. Nakon kupanja preporučuje se ispiranje običnom vodom i ponovno nanošenje regeneratora, čime se dodatno njeguje i štiti kosa od isušivanja.
foto: ...
... uopće izaći.
@liane.holm The Biggest Trend of 2025 ⬇️ - Ankle Jewelry! We’re rocking all kinds of ankle accessories - from charms and trinkets to embellishments on jeans, pants, boots, tights, ...
... dugo nose.
Prva kolekcija predstavljena je kroz kampanju „Summer, Unrushed“, s modelom Anom Carević, a kreativno vodstvo potpisuje Kristina Deranja. Estetski fokus kampanje leži na jednostavnim ...
... s lijeva na desno), te prorezi sa strane radi lakšeg kretanja. Često je ukrašen tradicionalnim kineskim čvorovima i dugmadima (pankou), dok se rubovi haljine obrađuju raznim tehnikama obruba poput gun, ...
... tijekom burnih i raskošnih godina art nouveaua i art décoa, a svijet je zauvijek obogatio neobičnom zbirkom Papillons, kolekcijom čarobnih leptira utisnutih u papir tehnikom pochoir, ručnog štampanja pomoću ...
... patogena i zagađujućih plinova iz zraka.
Therapy Air® Smart koristi 360° višestupanjski sustav filtracije koji omogućuje brzu distribuciju pročišćenog zraka u svim kutovima unutarnjeg prostora od 71 ...
... i osnovno pravilo je ispiranje kose nakon kupanja u moru. Idealno bi bilo isprati je svaki put nakon izlaska iz vode.
Sol isušuje kosu, što može donekle pogodovati masnijem vlasištu, ali suha kosa ...
... dvorana je služila kao atelje, pozornica, sajmište, noćni klub, pa čak i centar za cijepljenje tijekom pandemije 2021. godine. Danas posjetitelji bez zadrške leže na podu, trče rampom, jedu ili sudjeluju ...
... iz Španjolske. Pažnja prema detaljima i briga za okoliš utkane su u svaki korak procesa.
UN DEUX TROIS SOLEIL – MIRIS SJEĆANJA I SUNCA
Jedan od mirisa koji savršeno utjelovljuje filozofiju brenda ...
...
Baletna uvertira Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu i ekskluzivna glazbena kompilacija skladatelja Ozrena Glasera dali su atmosferi teatralan karakter.
MASU Edo Kiriko # Umjetnost japanskog ...
U užurbanom ritmu svakodnevice kratki vikend odmori donose prijeko potreban predah, slatki uvid u mir i udobnost koji nas ponovno pune energijom.
Kata Pavlović, CEO kompanije Zepter Hrvatska naglasila ...
... slatki uvid u mir i udobnost koji nas ponovno pune energijom.
Kata Pavlović, CEO kompanije Zepter Hrvatska naglasila je kvalitetu i prednosti hotela koji se nalazi u kulturnoj jezgri grada
Upravo ...
... dalo je priliku i za izuzetnu integraciju održivih tehnologija: geotermalni sustav, sakupljanje kišnice, više od 2 200 m² solarnih panela na krovu, superizoliranu ovojnicu te seizmičku izolaciju otpornu ...
... od najlona i meke brušene kože obavijeno je slojevitim preklapanjima koja prate siluetu prstiju, peta i bočnih strana, dok je jezik naglašen kožnim obrubima i decentnim otvorima za vezice.
Vizualna ...
... jadranskoj obali: nekontroliranom izlovu ribe, nautičkom turizmu i pomorskom prometu, kao i zasipanju obale i devastaciji uzrokovanoj gradnjom.
Podsjećajući da voda prekriva više od 70 % Zemljine površine ...
...
MASU Edo Kiriko # Umjetnost japanskog kristala i tradicija koja postaje suvremeni izraz, svaki predmet nosi slojeve značenja, od prirodnih elemenata do mitoloških simbola i filozofije harmonije
SARDINECORE ...
... se zvonjava na drugome, omogućujući nasumičnu, anonimnu komunikaciju između posjetitelja.
Projekt je nastao kao odgovor na izolaciju i društvenu distancu tijekom pandemije COVID-19, u razdoblju ...
...
Priča o Rolexu neraskidivo je povezana s ljudskim postignućima.
Hans Wilsdorf, osnivač kompanije, prepoznao je obostranu korist u tome da sportaši i istraživači ruše granice opremljeni Rolex satovima. ...
... građeni, klasični urbani simboli, poput nebodera, dimnjaka, tramvaja ili panorama ispunjenih prepoznatljivim siluetama. Vladimira Spindler nam opet otkriva slike velegrada, koje nisu olake, razgledničarske ...
... Kobe City Museum u Japanu i Kunstgewerbemuseum u Njemačkoj. Osim odjeće, Versace je proširio brend na parfeme (linija Signature iz 1991.) i kolekciju za dom (1993.). Također je objavio nekoliko knjiga, ...
... Zepter već desetljećima promiče filozofiju zdravog života. Kako je izgledao vaš put do ove prestižne pozicije u kompaniji?
Kata Pavlović: Mogu reći da me život prirodno usmjerio prema Zepteru. Od prvog ...
... – original izrađen za Jane Birkin – prodan je za 8,6 milijuna eura japanskoj tvrtki Valuence Japan. Time je postala najskuplja torba ikad prodana na aukciji i drugi najvredniji modni predmet na globalnoj ...
... će ga definirati – ručno punjena čokolada, s više slojeva i jedinstvenim okusima poput maka i cimeta, bučinih sjemenki s marcipanom, grilanih oraha i šampanjca.
KREATIVNOST KAO ZAŠTITNI ZNAK
U suradnji ...
... su fluidne forme, iako pročišćene i minimalne, nasljednice Poiretove ideje oslobođenog tijela. I dok japanski dizajneri naginju asketizmu, njihova filozofija odijevanja kao pokretačke sile, a ne sputavanja ...
... brenda”, pandan legendarnom njujorškom dućanu na Petoj aveniji, slavnom Landmarku. “Ne događa se često da u srcu Ginze dobijete priliku izgraditi potpuno novu zgradu”, rekao je Ledru. “Omotesando je bio ...
... suknje i pripijene haljine koje djeluju kao da su sastavljene od povijesnih tragova.
Ubrzo se počinje nazirati estetika propadanja. Polo majica ukrašena draguljima izgleda kao da je iskopana iz ...
... kampanje #bašja, kojom dm zagovara stvaranje prostora u kojem svatko može biti ono što jest i osjećati se prihvaćeno.
„U središtu svega što dm radi su ljudi – stvarne osobe, sa svojim pričama, osobnostima ...
... Ipak, ime Muffler Man se zadržalo. Iako se u kontekstu imena riječ muffler odnosi na dio ispušnog sustava automobila, divovi su držali ono što kompanija naručitelj prodaje. Ipak, to karakteristično ime ...
... nosi nasljeđe Crown Perfumery Company, koju je 1872. godine osnovao William Sparks Thomson, a čiji su parfemi osvojili i kraljicu Viktoriju, zahvaljujući kojoj i danas bočice krasi simbolična kraljevska ...
... je prilagođena stvarnim okolnostima, bez obzira na njihovu nepredvidivost.
Kampanja SS25 Fotografija i video: Franjo Matković Model: Ingrid Nikolić / Faith Model Management Make-up: Iva Rukavina ...
... slijedi Zmija u njedrima (Cría cuervos) iz 1976., oniričko remek-djelo španjolskog redatelja Carlosa Saure. U trpkoj i poetskoj priči, djevojčica Ana i njezine sestre suočavaju se s gubitkom i smrću – ...
... nadopunjuje njihov osobni stil.
Vizualnu kampanju nove kolekcije snimila je Franziska Kuttler, a model je Jeanie Celina Schultheiß.
Dostupno u:
Croatia in a Box, Rijeka
Prostor, Hotel ...
... mediteranskih pristajanja – u Valletti (Malta), Veneciji (Italija), Marseilleu (Francuska), Tangeru i Rabatu (Maroko), Malagi (Španjolska), Draču (Albanija) i Nici (Francuska) – Art Explora Festival sada ...
... zajednica Vukovarsko-srijemske županije i Salon pjenušavih vina Zagreb.
Dio posjetitelja stigao je turističkim vlakićem iz Iloka, koji je vozio kroz vinograde i polja suncokreta. Nakon dolaska i ...
... se ubrzano mijenja – pandemijom, klimatskom krizom, društvenim raslojavanjem – umjetnik ne traži odgovore u vanjštini, već u introspektivnom slikarskom izrazu. Kompozicijski izložba je strukturirana u ...