Hrvatica u Londonu otkriva čarolije hrane s Otoka: food blogerica AnjaMaršić @ Steak and Merlot ima jako apetitlih insta life a ispod imena piše joj: hungry. Sve je jasno. Njezine su fotke ne samo fine, ...
... novi party.
- Sanjajmo na javi o ljepoti simbolike vjenčanice; možemo joj dati modnu slobodu u svojoj intimi, možemo je ponijeti kao katarzu oprečnih osjećaja početka, završetka i ponovnog početka ...
Mladen Šarić jedan je od naših najboljih modnih fotografa, njegov je vizualni potpis toliko snažan i specifičan da čim ga vidiš, znaš da ga je potpisao upravo ovaj kreativac. Ovoga puta mjesto radnje ...
Onaj moment kad na sandal izleti mali prst… ne, nije to ta priča, već jedna puno bolja, totalno komična: iz krokse je izletio krastavac! Ova scena na fotki našeg kreativnog fotografa Mladena Šarića, za ...
Tribal efekti poput artistički obojenog lica i kose prepune dredloksa i pletenica stilska su kulisa za ovosezonsku, još jednom odličnu modnu kampanju brenda Boudoir pod imenom Bloom Noir. Osim kreacija, ...
... i Domagoja Štimca, te Ivana Badanjka i Mariju Pinjuh.
KAMPANJA Čak tri djevojke utjelovile su ulogu zaštitnog lica projekta: prekrasna plavokosa Alma, markantna brineta Petra i egzotična, crvenokosa ...
... društvenim ulogama i njima odgovarajućim stereotipima. Govorimo o teritoriju igre, poigravanja, eksperimenta i potrage za identitetima u kojima se zrcali naša unutarnja drama, naš unutarnji konflikt – ...
... obiteljskoj radionici gdje se znanje cijeni kao najveće bogatstvo.
Filipovo ime često je na popisu mnogih priznanja, uključujući certifikate prestižnih institucija poput Američkog gemološkog instituta ...
... gotovo identičan način odijevanja, uz poneki razlikovni znak.
Ako tu činjenicu možemo, donekle, pripisati i posljedicama digitalne globalizacije, masovne proizvodnje i sveopćeg konzumerizma pa otići ...
... ("quiet luxury") termina koji se u posljednje vrijeme sve više spominje u modnoj industriji a odnosni se način odijevanja koji suptilno reflektira nečiji "status" putem izuzetno kvalitetnih (i "skupih") tkanina, ...
Bliski susret (s modom) nova je kampanja i kolekcija artistice pletiva Nataše Mihaljčišin. Dizajn je na granici modne umjetnosti i pret-a-portera, Nataša donosi vizualnu igru pletenih elemenata u stylingu ...
... i biljnog označava prepoznavanje biološke povezanosti svih životnih oblika, bez obzira na njihovu evolucijsku poziciju i dodijeljeni im nivo svijesti. To je ritualni čin označavanja mitskog i biokemijskog. ...
- Približavanje odijevanja i mode gradi svoju neophodnost i u ekološkom poretku poticanja održivosti i materijalnog recikliranja. Novi zanos reanimira čaroliju ručnog rada kao otpor masovnoj proizvodnji ...
Nataša Mihaljčišin, koja je sinoć u zagrebačkom cool concept storeu Garderoba predstavila kolekciju Sentiment 2, ima izvrsne pletenine koje kombiniraju razne teksture i boje, ali njezina su razmišljanja ...
Monument je nova kolekcija nakita Nenada Sovilja nedavno predstavljena u Esplanadi – sada uspješni autor donosi vizuale koje potpisuje Mladen Šarić.
- Čitava kampanja zamišljena je kao suprotstavljanje ...
Tirkizna, crvena i ostali snažni tonovi muvaju se po odličnim fotkama Mladena Šarića, na kojima se otkriva nova kampanja dućana modnih dodataka Karla, Haute Coiffure, dok su u Botaničkom vrtu prošle ...
... je više-generacijska ljubav Čičko obitelji prema kreiranju pokrivala za glavu. Naime, baka Hela bila je jedna od pionirki u Zagrebu, na području kreiranja šešira. Umjetnost su blizanke nastavile u Radićevoj, ...
... Čičko Karapetrić i Morani Saračević @ Boudoir i njihovoj novoj kolekciji Precious koja je sada, nakon predstavljanja u zagrebačkom Institutu za povijest, dobila i kampanju. Nju pak potpisuje odličan foto-umjetnik, ...
... posjeduje snagu a izgledom je krhka i ženstvena.
Kampanja je nastala uz pomoć novog Zigmanovog partnera, Citroën C4 Cactus, koji će uskoro osvanuti u Zigmanovom ruhu. Organizaciju snimanja potpisuje ...
Još jedna kampanja poznatih modnih dizajnerica Martine Čičko Karapetrić i Morane Saračević @ Boudoir, pod nazivom Bebe koju potpisuje fotograf Mladen Šarić, predstavlja fantastičan spoj kreacija, atmosfere ...
... su želje dizajnerica čija je svaka kolekcija, ali i kampanja, korak naprijed u njihovu radu, ali i stilsko-umjetnička intriga u kojoj ne znamo gdje počinje moda a gdje umjetnost. - Boudoir se oslanja ...
... popratio Petar Trbović, dok je kosu uredila Milena Maršić @ Kevin Murphy za Glamour. Dio cijele najave je i video koji je složio Vanja Vasarac. Fashion.hr održat će se od 16. Do 19. listopada na Zagrebačkom ...
Ivan Badanjak i Timy Šarec, dizajneri koji stoje iza našeg sve poznatijeg brenda Vain, predstavljaju novu capsule kolekciju Fit 4 Flash: uske haljine, body i puf-jakne u crnoj, bijeloj i srebrnoj. Utjecaj ...
Volani, til i svila puderastih nijansi ponovno su u prvom planu, no nova kampanja zagrebačkih romantičarki Martine Čičko Karapetrić i Morane Saračević ovoga puta vraća nas u barok, doba velike kose, bijelih ...
... časopisa koji ovih dana ujedno slavi i deset godina hrvatskog izdanja.
Voditeljica Nevena Rendeli
Među gostima su se isticale dame u crnom, toj vječno prekrasnoj i inspirativnoj ne-boji: voditeljica ...