... osoba i glavna izvršna direktorica poznate kompanije Zepter International.
Piše: Sonja Staničić Fotografije: Zepter International
Kakav je osjećaj biti na ključnoj poziciji jedne ovako renomirane ...
... je toplim, senzualnim mirisom kokosa, orhideje i tahićanske gardenije.
GLAVNI SASTOJCI: • kokos i tahićanska gardenija • morska sol i orhideja • pantenol, vitamin E, kukui orah • hidrolizirani pšenični ...
... i dostupnost Cjelokupna HONOR 200 serija dostupna je u prodaji kod HONOR prodajnih partnera, a HONOR 200 Pro dostupan je u dvije boje: crnoj i mjesečevo bijeloj, po preporučenoj maloprodajnoj cijeni od ...
... destinacija za one koji žele istražiti povijest i uživati u razgledavanju.
Većina znamenitosti smještena je u "dvorskoj četvrti", uključujući Biskupsku palaču, spomenik svetom Stjepanu i Gisi, katedralu ...
... s vremenom ocrtavati život individue koja je koristi – objavila je autorica.
Vizualni identitet kampanje i fotografije potpisuje talentirana fotografkinja Lara Buljubašić, koja je za ovu kampanju u ...
... izvršna direktorica poznate kompanije Zepter International.
Piše: Sonja Staničić Fotografije: Zepter International
Iz prve ruke saznali smo i to kako je biti „u koži“ osobe na čelu ovog impozantnog ...
... na novim dinamičnim fotografijama Mateja Jurčevića donosi novu kampanju i ekskluzivnu kolekciju. Riječ je o avangardi tako specifičnoj za autoricu koja niz dekada potpisuje vrhunsku hrvatsku modu koja ...
CEO Zeptera u Hrvatskoj Kata Pavlović prije 10 godina priključila se Zepter timu. Radila je na visokopozicioniranim funkcijama u Zepteru i danas je ta kompanija njezin život. Ona i Igor Pavlović, COO Zeptera ...
... svježinu ovih morskih plodova, to je jedna od esencija stapanja s prirodom, nije samo tu hrana... već je i cjelokupni dojam jednostavnosti življenja i neke mirnoće u tom lijepom tirkizno-zelenom okruženju, ...
Osobama s oštećenjem sluha od sada je u zagrebačkoj Dubravi dostupan preuređen i dodatno opremljen slušni centar tvrtke Neuroth slušna pomagala. Postojeći slušni centar je proširen i opremljen dodatnom ...
... od lani krenuli s premium mesima, Irska, Hrvatska, Japan, Argentina, Amerika. I povrće je sve preko dobavljača, vrhunske kvalitete i provjere - .
- Gledamo uvijek ukomponirati da bude i tih ribljih ...
... se sastoji od kompleta chocker ogrlica i narukvica izrađenih od riječnih bisera te kompleta od japanskih perli različitih boja u kombinaciji sa riječnim biserima, karika ogrlica i narukvica većih dimanzija, ...
... kada tražimo nešto ležerno i lijepo. Važni su materijali, idealni za ljeto te forme koje omogućuju uživanje u svakom malom trenutku života. Fotografije i koncept kampanje potpisuje Izidor Bistrović.
...
... Melemov dobro poznati, njegujući koktel – karite maslac, ricinusovo ulje, pantenol i vitamin E, koji ujedno štiti osjetljivu kožu usana, ali i obraza, od negativnih vanjskih čimbenika i isušivanja.
...
... uzvanici su imali mogućnost da personaliziraju svoju bočicu parfema i isprobaju nove mirisne note. Miris je dostupan u Fabuspot parfumerijama(fabuspot.hr), Douglas parfumerijama i Mueller poslovnicama ...
... je Zigman, kad gledamo konstrukciju, ideju i realizaciju, hrvatski pandan tim autorima.
I dolazim do djela analize kostima – gdje i kako smjestiti ove kreacije? Modno, likovno, autorski. Jer, ...
... marketing menadžerica Moët Hennessy za južnu Europu i Mediteran.
Program Solaire Tables nastao je kao posveta ostavštini Madame Clicquot, koja je sa svojim šampanjskim brendom Veuve Clicquot promijenila ...
... je: - Haljina je inspirirana japanskom trešnjom u cvatu, ručno rađena skulptura sastoji se od žičane forme krinoline i apliciranih latica -
Mihaela je predstavila i skulpturalne korzete, napravljene ...
Društeno odgovorna kompanija Zepter potpisuje koncept proizvoda koji poboljšavaju zdravlje na svakodnevnoj bazi, od Biptrona preko Therapy iON do inovativnih Hyperlight sunčanih naočala raznolikog dizajna, ...
... kozmopolitske i održive destinacije za putovanja inspirirana kulturom.
Ovim povodom u Zagrebu je održano ugodno druženje na kojem su predstavnici medija imali mogućnost boljeg upoznavanja s kampanjama ...
... što je zajedničko na svim fotografijama jest da se na njima nalaze ljudi.
Evidentna je Magzanova ljubav prema ljudskim fizionomijama, što je i sam više puta potvrdio: „U ljudima vidim neiscrpan motiv ...
Koja je prava doza ljepote i kako izgraditi svoj look ne robujući trendovima, na panelu lifestyle portala Lookbook, kojeg je moderirala Nana Nadarević, brojnim su uzvanicima otkrile mag. pharm. Seka Zebić, ...
... brend koji utjelovljuje najbolje od dva svijeta – zdravlje i luksuz. Njegova predanost kvaliteti, inovaciji i humanitarnom radu čini Zepter International jedinstvenom kompanijom.
- U Hrvatskoj ima ...
... FUZZ
Ljetna sezona bit će obojana pastelnim tonovima i romantičnim krojevima i uzorcima, s fokusom na Pantone boju 2024. - Peach Fuzz. Boje sladoleda i razigrani dodaci vodit će nas u dugo toplo ljeto. ...
... plesači Jerko Cvitanić, Nera Kraljević, Tara Thaller i Mateo Cvenić. Glazbom je oduševio svjetski poznati violinist, Španjolac Miguel Lara, a onda i legendarni bend Cubismo.
Publika je pritom naučila ...
... 35 godina postojanja, pred Croatia Airlinesom, hrvatskim nacionalnim avioprijevoznikom i članom udruge Star Alliance, nalazi se najveći projekt u povijesti kompanije - obnova cjelokupne flote Croatia Airlinesa, ...
Brunch s panelom na kojem su se okupili mediji, sportašice, influenceri te predstavnici Ariela i Hrvatskog nogometnog saveza, održan je prošli tjedan na terasi restorana Balon u Zagrebu.
Centralni ...
... je važna.
Panonska, blaga klima s najviše sunčanih sati u Gradišću mazi vinograde na „visoravni Lutzmannsburg“, gdje vlada posebna mikroklima, daleko od prometnica. Zdravo grožđe, ograničeni prinosi, ...
... fotografije srž kampanje za novu kolekciju. Za Nikin styling u kampanji pobrinula se Ivana Pavić, a za kosu i makeup Nikolina Kokotović.
- Novu kolekciju brenda u galeriju Kaptol došli su proslaviti ...
Vlasnik kompanije "Zepter international" Filip Zepter poklonio je djeci Kozarske Dubice, kao zadužbinu, poslovnu zgradu kompanije.
Zepter je rekao novinarima da ima čast i privilegiju da djeci Kozarske ...
... ispričala je Mojca.
Pomona, ručak
Pomona je rimska božica voća i voćnjaka, ona je bila inspiracija za ovo imanje, rekao nam je Janko Županec, vlasnik ovog velikog eko projekta. Osim poučne staze ...
Po prvi put u povijesti kuće CHANEL, N°5 L’EAU ostavio je svoju povijesnu bočicu iza sebe.
CHANEL N°5 je dalekosežni mozaik koji nadilazi prolaznost vremena i čuva eteričnu lakoću u svom mirisnom ...
... glasa Željko Lučić uz soliste Lanu Kos, Mariju Kuhar Šoša, Sofiju Petrović i Stjepana Franetovića te Orkestar Opere HNK-a u Zagrebu. Pjevat će se arije iz najpoznatijih opera poput Madama Butterfly – Addio ...
... argentinskih empanada i slično.
Smash bar, koji je vrlo popularan među mladom publikom jer je uspješno popularizirao koncept smash burgera i kod nas, u ponudi će imati nekoliko vrsta smash burgera, ali ...
... na niskoj temperaturi s kvascem tijekom dugog (24-36 mjeseci) perioda sazrijevanja u istoj boci što jamči puni razvoj tradicionalnog karaktera šampanjca.
VINARIJA JÁSDI – CSOPAK – od ove vinarije ...
... kompanija Zepter ponosna je na inovaciju – HyperLight naočale štite od štetnih zraka svakog umjetnog osvjetljenja, sunčeve svjetlosti i svjetlosti elektronskih uređaja. Ovo tehnološko otkriće zauvijek ...
... panel rasprave, književne tribine i kreativne radionice održana je u srijedu, 29. svibnja, u Kulturno informativnom centru, koji je ujedno i nositelj projekta.
Predstavljanju su nazočili Jelena Remetin, ...
... Bélu Kádára, Lajosa Tihanyija i Huga Scheibera. Izložba, naravno, odaje i počast ženskoj umjetnosti. Ova izložba jedinstvena je po tome što rekreira najširu panoramu umjetničkog života ne samo u Europi ...
Palmers svojom najnovijom kampanjom ističe kako je svaka žena jedinstvena i ne želi se nikome radi toga ispričavati. Prevelike, predebele, preglasne, pretihe, odvažne...
Žene su svjesne kritičkih ...
... ljeto i bezbrižan odmor. Sprej-pumpica omogućuje fini oblačić maglice za osvježenje tijekom vrućih dana i toplih noći. Sadrži pantenol za poticanje obnavljanja kože te glicerin za dodatnu hidrataciju, ...
... vinski časopis u Hrvatskoj; digitalan - dostupan svima u bilo kojem trenutku, s bilo koje platforme (računalo, mobitel, tablet); interaktivan - osim čitanja sadržaja, čitatelj istovremeno ima mogućnost ...
... na novoizgrađenom trećem po redu javnom teniskom terenu, koji je izgrađen na inicijativu Donne Vekić i u suradnji s gradom Osijekom i Osječko – baranjskom županijom. Zagrepčanka Tina Borojević u finalu ...
... je kristalno čista, prozirna i blago tamno plave boje, zbog čega je Altaussee poznato i kao 'tamnoplava tintarnica'.
Oko jezera vodi prekrasna panoramska staza u dužini od oko 7 kilometara. Pruža predivan ...
... provela nas je vrtom, to je kružna šetnja oko jezera, s panoima koji otkrivaju kako se Klimt inspirirao tamošnjom prirodom te je često koristio kao motive radova. Klimt Garten upoznaje nas s jednim od ...
... uspone na vrlo kratkim udaljenostima.
Na vrhu je nekadašnje sklonište Himmelspforte, hotel Schafbergspitze, a pogled je wow – pruža se planinska panorama od 360° te se vide 11 različitih jezera. ...
Rođena tijekom pandemije, kada je koža bila pod najvećim stresom, CLEAR SKIN linija brenda niz je ciljanih tretmana za njegu kože koji su osmišljeni kako bi pomogli popraviti neuravnoteženu i nezadovoljnu ...
Pod vodstvom kreativnoga genija Petera Philipsa, Dior donosi proizvode koji transformiraju i ističu ljepotu očiju.
- Ova kolekcija donosi moćnu šminku za oči: fantastične nijanse sjenila i vrhunske ...
... kreativnosti koji je dostupan na ISSU HDLU (https://issuu.com/hdlu6/docs/katalog_jednakost_kreativnosti_web_1_) .
Podsjetimo se kako je sklopu projekta realizirano 11 likovnih intervencija u tri kaznena ...
... prilagoditi izvanrednoj situaciji, pri čemu se moraju donijeti odluke ključne za poslovanje – govori Kata Pavlović, direktorica Zepter Hrvatska, multinacionalne kompanija koja proizvodi, prodaje i distribuira ...
... se održala u prekrasnoj Magnolia Slastice uz poznate tate i brojne mame.
O ulozi očinstva pričali su Stjepan Vukadin, Fabijan Pavao Medvešek, dr. Natko Beck uz dr. Dianu Puževski i moderatora Mirnu ...
... učinim jedan snimak, pa ga ubrzo zatim preklopim s drugim, ili više njih, koje tražim odmah, tu negdje, i dajem svemu što čini tako snimljenu fotografiju skroz drugačiji smisao. Ponekad je preklapanje ...
Iako imaju bogatu arhivu kampanja, fotografija i vizuala te se upravo pripremaju proslaviti 20 godina rada velikom revijom, Nikica Ivančević i Vjeko Franetović predstavili su novu kampanju – crno-bijela ...
Mentorice: doc. art. Lea Popinjač i dr. sc. Petra Krpan
Viša stručna suradnica: mag. ing. tech. text. Đurđica Kocijančić
Kolegij: Kreiranje tekstila IIA
Izlažu:
Dora Bužić, Valter Vračar, Ana ...
... i sezonskih sastojaka.
Svojom izvanrednom arhitekturom i zapanjujućim pogledom na grad i okolicu, Muzej suvremene umjetnosti predstavlja nezaobilaznu destinaciju za ljubitelje umjetnosti.
@dubravkapz ...
... sound - Dubravka Prpic Znaor
Snažna prisutnost ostvarena je u ključnim europskim tržištima poput Francuske, Italije, Nizozemske i Španjolske, ali i na udaljenim tržištima poput Kine i Malezije. ...
Hit u svijetu inovativnih beauty tretmana, neizvanzivni Intraceuticals, sada je u salonu Manuele Picard dostupan u kombinaciji s bakuchiolom. Inače, ovaj tretman idealan je i za kožu koja je oštećena ...
Glavne ikone nove kampanje Zorana Mrvoša su Ida Prester, Tihana Lazović, Antonija Stupar Jurkin i Arija Rizvić, čija se imena vežu uz aktivizam i borbu za prava žena. Predivne u malim crnim haljinama raznih ...
... predstavnica na panelu o održivom razvoju u modnoj industriji u Hadrijanovom hramu u Rimu, pod pokroviteljstvom talijanskog ministarstva zaštite okoliša. Predstavila je svoj rad i u hrvatskom paviljonu ...
Zagrebački modni dizajner Ivan Alduk predstavio je novu kolekciju za proljeće 2024. u sklopu kampanje romantične atmosfere. Naglasak je na haljinama koje su s godinama postale njegov prepoznatljiv stil. ...
... vjerni bezvremenskom dizajnu The One i The One For Men, prepoznatljivih bočica ponovno su osmišljeni u raskošnom zlatnom laku, simbolima sofisticiranosti i luksuza
The One Gold EDP Intense je dostupan ...
... Natural Bronze Glow dostupan je u 4 nijanse, u ružičastim ili zlatnim tonovima. Zahvaljujući kombinaciji koju čine satenski puder, mat puder za oblikovanje, vibrantna nijansa rumenila i zlatni highlighter, ...
... Europe", održat će se od 14. lipnja do 14. srpnja. Berlin će biti domaćin utakmica reprezentacija Hrvatske, Austrije, Španjolska, Nizozemska i Poljske. Uz tri utakmice grupne faze i po jednu utakmicu osmine ...
... i japanki koje osiguravaju osjećaj opuštenosti. Tenisice su i dalje neizostavne u svim stilovima, a ove sezone se vraćamo jednostavnim, retro modelima. Uz njih, cipele na petu su također u fokusu, od udobnih ...
... a isto tako i plavac mali među crnima – objavila je Marija Vukelić.
Viški vinari u Zagrebu to su i potvrdili, vugave (ili bugave ) vinarija Senjanović, Monissa, Vislander i Lipanović gosti su kušali ...
... za čišćenje lica koji učinkovito uklanja šminku, proizvode za zaštitu od sunca, nakupljeni sebum i druge nečistoće. Sadrži ektoin zahvaljujući kojemu ne isušuje kožu i uravnotežuje vlažnost, pantenol za ...
...
Povodom kampanje nastale su divne fotografije suptilne elegancije, braća ne samo da imaju oko za dijamante, već imaju i fantastičan modni stil, vrlo uglađen te su svjesni da je ljepota važna u svakom ...
Boris Pavlin predstavlja novu kampanju za proljeće/ljeto 2024.
Dizajner se inspirira smjerovima art-nouveau i belle epoque, donosi vlastitu viziju dekonstruiranih floralnih elemenata. Cvijeće je inspiracija, ...
Diana Zepter je glavna izvršna direktorica poznate kompanije Zepter International. Maksimalno predana poslu i razvoju tvrtke, osoba je za koju govore da „vuče konce iz sjene“
Piše: Sonja Staničić ...
'Into the blue' ime je nove kampanje dizajnerice Ive Tuđe koja se vraća na našu modnu scenu nakon duže pauze.
- Torbe su 'zrele', ali razigrane, ženstvene i sofisticirane. U radu koristim kroko kožu, ...
... godine nagraditi najljepša izlagačka mjesta, pa će Lauba tijekom festivala opet biti okupana rosé detaljima, cvijećem, balonima i ukrasima….a za nagrade najkreativnijih izlagača pobrinuli su se partneri ...
... kampanju „Nauči živjeti u svim nijansama roze“ posvećenu ovom kožnom oboljenju.
Život s rozacejom i nesavršenostima kože može biti prilično izazovan, kako fizički tako i emocionalno, međutim razumijevanje ...
... je multinacionalna kompanija koja proizvodi, prodaje i distribuira ekskluzivne visokokvalitetne proizvode. Zepter nastoji poboljšati kvalitetu života ljudi širom svijeta time što će postati dio njihovog ...
... je multinacionalna kompanija koja proizvodi, prodaje i distribuira ekskluzivne visokokvalitetne proizvode. Zepter nastoji poboljšati kvalitetu života ljudi širom svijeta time što će postati dio njihovog ...
... Miletić, nastao u suradnji s brendom - objavio je brend.
Imaju i moment s trakama, dinamika je fluidna i djeluje poput satenskog maslaca.
U kampanji za proljetnu kolekciju 2024. KLISAB dizajneri ...
... a zatim realizira svoju najdužu suradnju upravo s Vogueom. Živio je i radio osim u Hrvatskoj i u Italiji, New Yorku i Japanu. Često je kao kostimograf surađivao sa Krešimirom Dolenčićem a suradnju su započeli ...
... kožu i kosu, uzrokujući iritaciju i perutanje. Kupanje i tuširanje omekšanom vodom pomaže u zadržavanju prirodne hidratacije, čineći vašu kožu mekom i sjajnijom. Također, šamponi i sapuni bolje djeluju ...
... ZagrebDox-a na prestižnu listu svjetskih festivala koji odlučuju o nominacijama za godišnju nagradu Europske filmske akademije, u kina je vraćena publika koja se tijekom pandemije pomalo udaljila od kino ...
... krošnjama, park poziva na opuštanje i povezanost s prirodom. Općenito, grad ima dosta zelenila, a u blizini je i popularno izletište koje lokalci obožavaju - Banj Brdo s panoramskim pogledom na grad.
...
... stila: na lijevoj strani ikonični Yalein monogramski logo, a na desnoj Frida Kahlo kist za slikanje. Model je dostupan u tri verzije: osnovnoj s cvjetnim uzorkom na jezgri, 'V' verziji s vanjskim cvijetom ...
... ali i na poslovnom sastanku.
Ovaj kolekciji inspiriranoj devedesetima nisu odoljele ni brojne svjetske zvijezde koje su glavna lica kampanje. Ambasadori 9zero1 denim linije su Usain Bolt, DJ Martin ...
... tržište.
„Kao što i sama glavna poruka kampanje "Okruži se onima na koje možeš računati" govori, želja nam je našim kupcima olakšati svakodnevnu rutinu. Kroz simpatičan prikaz jednog svakodnevnog dana ...
... kolekcija Yvesa Sainta Laurenta iz 1976., veliki utjecaj japanskog dizajnera Isseyja Miyakea osamdesetih godina prošlog stoljeća, Romeo Gigli, Jean Paul Gaultier ili John Galliano... Svi su oni s modnog ...
... koje sugeriraju pretapanje elegantnog i egzotičnog do minimalističkog i ležernog koncepta, a upravo to su i epiteti svake AMR kolekcije. Na plaži je sve opušteno i moguće, a poletna vibra bosonoge mladenke ...
... dijagnostici, liječenju, prehrani te drugim koracima koji oboljelima mogu poboljšati kvalitetu života. Program će donijeti i panel raspravu stručnjaka, koji će s moderatorom razgovarati o klasičnim i alternativnim ...
Kod njege kože važno je voditi računa o prirodnim sastojcima i proizvodima koji ne sadrže agresivne kemikalije jer teška kozmetika može opteretiti kožu i izazvati negativne reakcije. Stoga se sve više ...
... njezinog odrastanja i malo tko od publike je ostao ravnodušan spram snage borbe koju je intimno podijelila u borbi sa bipolarnim poremečajem.
Panel je u fokus stavio životne priče redateljice i scenaristice ...
Nakon uspjeha originalne linije iz 2016., brend donosi novo mirisno poglavlje. Cool francuski brend inspiriran je ljubavnom pričom usred romantičnog Pariza, a nove mirisne formule posveta su senzualnim ...
... osjećaj zadovoljstva u vožnji. Napredak u odnosu na prethodnu generaciju novi BMW X2 pokazuje i ponudom motorizacije. U ponudi je širok spektar benzinskih i dizelskih motora, s učinkovitim 7-stupanjskim ...
... sposobnost obrane tijela.
Dekspantenol koji je derivat vitamina B potiče i jača prirodnu zaštitnu funkciju kože, ubrzava proces zacjeljivanja i obnavljanja kože. Glicerin pomaže u hidrataciji kože, ...
... ambasador u kampanji podizanja svijesti o zaštiti od sunca prigrlivši vrijednosti robne marke La Roche Posay, kao što su autentičnost i izvrsnost, ime postaje vodeća figura u borbi protiv kožnih bolesti. ...
... dizajnerski štih, kao što je ta specifična tekstura, ima glavnu riječ u njezinu dizajnu.
Vizualni identitet kampanje te kreativno vodstvo potpisuje stilistica Ivana Pavić, za fotografije je zaslužna ...
- Godinu smo otvorili predstavljanjem posebne i kreativne bridal kampanje, koju zajedno s timom radim pomičući granice shvaćanja vjenčane mode. Ono što je okosnica mog rada i ove kolekcije vjenčanica, ...
... zdravog načina života. Više od dva desetljeća, Perricone MD predstavlja holistički, trostupanjski sustav njege kože i wellnessa: prehranu, esencijalne dodatke prehrani i moćna topička rješenja za njegu ...
Zahvaljujući legendarnom Walt Disneyju super su nam likovi - Minnie, Mickey, Donald Duck i ostala ekipa - sada su likovi dio nove, limitirane kolekcije.
Pakiranja su posveta 100. godišnjici kompanije ...
... večeri, raznih evenata koji promoviraju hrvatska vina i poklon pakete s hrvatskim proizvodima, zajedničke marketinške kampanje, članke ili druge promocijske aktivnosti.
Obzirom da se Vinski klub bavi ...