... njege. Svjetski poznat brend koji vraća mladost zahvaljujući matičnim stanicama konačno dostupan u Hrvatskoj. Calecim tajna je u patentiranom aktivnom sastojku PTT-6, jedinstvenom kompleksu koji sadrži ...
... kampanje je informirati javnost o projektu "Ona – The Art of You", koji ženama nakon mastektomije pomaže da povrate osjećaj cjelovitosti i samopouzdanja.
Projekt Ona – The Art of You ženama koje ...
Otvorenje samostalne izložbe Razgovori s plavom akademske umjetnice Jasmine Jakopanec održat će se u utorak, 14. listopada 2025. u 19 sati u Galeriji HDLU Varaždin, u prostoru Kule stražarnice Starog grada ...
Nakon višegodišnje pauze, NYX Professional Makeup ponovno je dostupan u Hrvatskoj, ekskluzivno u odabranim BIPA trgovinama. Povratak brenda donosi proizvode koji su u posljednjim godinama postali globalni ...
Erwin Panofsky (1892.–1968.), njemački povjesničar umjetnosti, obilježio je povijest umjetnosti 20. stoljeća svojim istraživanjima ikonologije. Njegov rad snažno je utjecao na razvoj akademskog proučavanja ...
Hrvatski taekwondo reprezentativac Vito Krpan osvojio je brončanu medalju na ljetnoj Univerzijadi 2025., koja se održava u Njemačkoj, u kategoriji do 87 kilograma.
Uspjeh je to koji potvrđuje njegov ...
Edo Kiriko je čarobna japanska tehnika brušenja stakla koja od prve polovice 19. stoljeća pa sve do danas simbolizira profinjenost, točnost i predanost ručnom radu.
U kolekciji MASU Edo Kiriko, ova ...
... logično objašnjenje za njihovu rasprostranjenost bilo je to da su kontinenti nekoć činili jednu jedinstvenu, drevnu superkontinent cjelinu – Pangeu.
foto: izvor Wikimedia
Marie Hammer putovala ...
... istaknutih imena iz medijske, modne i lifestyle industrije, održan je panel pod nazivom Future & Fashion. Ovaj inspirativni razgovor okupio je vrhunske stručnjake iz područja mode, tehnologije, inovacija ...
... Sac a Troupet" objasnila je 36-godišnja Josipa.
Prije ove suradnje, Josipa je godinama živjela i radila u Londonu, gdje je izgradila uspješnu međunarodnu karijeru. Snimala je kampanje za brendove ...
Japanska modna scena, danas prepoznatljiva po svojoj avangardnoj estetici i slobodi izražavanja, razvijala se kroz stoljeća u suživotu tradicije, kulturnih šokova i inovacije. Od kimona i dvorskih slojevitih ...
Iako nam se na prvi pogled čini da je ponuda parfema danas raskošna i raznolika, većinu brendova koje svakodnevno susrećemo zapravo okuplja tek nekolicina velikih kompanija. Iza brojnih imena koja poznajemo ...
Auris by Pantheon Roma intenzivan je i postojan miris sa svjetlucavim tonovima koji hvata energiju otkrivanja kroz citrusne note koje prizivaju svježinu i misterij. Miris potpisuje Arturetto Landi.
...
Prvi panel iz ciklusa Uvertira, održan 19. ožujka u Oris kući arhitekture, okupio je stručnjake iz cvjećarske, hortikulturalne i ekološke scene. U organizaciji magazina Vert, raspravljalo se o izazovima ...
... dan žena, L'Oréal Paris pokrenuo je svoju novu kampanju "Nikada nije tvoja krivica", kao dio svog globalnog programa obuke "STAND UP protiv uznemiravanja na ulici". Tim povodom, sve prolaznice – bilo da su ...
... nakon čega se preporučuje korištenje hidratantne kreme i SPF zaštite. Pogodan je za sve tipove kože, osobito one s hiperpigmentacijama, znakovima umora i finim linijama.
Retix.C Ferulic Triple-C dostupan ...
... malim buticima koji su prkosili modnim normama. S vremenom su pastelni tonovi i ekstravagantne kreacije, nekoć simboli neovisnih trgovina, postali zaštitni znak japanskih autsajdera i zvijezda.
FOTO: ...
Mladi Zagrepčanin Vito Krpan odrastao je u mirisu svježih slastica. U njegovom domu kuha se svaki dan, a obiteljski posao – slastičarnica Cukeraj – dio je odrastanja ovog kreativnog 20-godišnjaka. Inače, ...
Formula 1 i LVMH započinju desetogodišnje partnerstvo, a Moët & Chandon se s ponosom vraća kao službeni šampanjac ovog sporta. S više od 280 godina tradicije, ova prestižna kuća već desetljećima obilježava ...
Španjolski holistički kozmetički brend Alqvimia predstavio je u svom zagrebačkom Alqvimia Store & Spa na Europskom trgu novu kolekciju ženskih parfema inspiriranih arhetipskim boginjama iz grčke mitologije. ...
... danas je glavna izvršna direktorica jedne od najpoznatijih multinacionalnih kompanija. U razgovoru nam je otkrila kako izgleda voditi ovakvo impozantno obiteljsko poduzeće, što stoji iza njihove poslovne ...
... naslijeđe i suvremenost.
Proces istraživanja i eksperimentiranja s elementima arhive bio je ključan, pružajući platformu za stvaranje nečeg novog. Prva kampanja SSYYNN-a snimljena je u prostoru XD dizajn ...
150 GODINA PARFEMSKE TRADICIJE
Clive Christian obilježava značajnu obljetnicu The Crown Perfumery Company lansiranjem dvaju novih limitiranih parfema.
Ove limitirane edicije parfema osmišljene ...
Pannonian Mermaid zapravo je 37-godišnja Mojca Brenko-Puzak iz Zagreba, čiji je životni stil prožet bajkama, čarolijama i destinacijama koje izgledaju kao da pripadaju nekom drugom svijetu. No, kako sama ...
... svojih soba - navodi direktorica hotela Zepter Banja Luka, Miroslava Pandurević.
- Hotel raspolaže sa 66 smještajnih jedinica od toga su dva lux apartmana, opremljenih TV prijemnicima, mini barom, ...
Španjolski kozmetički brend Germaine de Capuccini obilježio je 60 godina postojanja u zagrebačkom hotelu Esplanade.
Izabela Lukšić, brand manager Germaine, Denisse Lalama iz Germaine de Capuccinija ...
Hidratantno, hranjivo, zabavno + čarobno iskustvo
Ovaj raskošni i nježni proizvod za čišćenje kože poboljšava raspoloženje. Sadrži bogatu mješavinu pšeničnih aminokiselina, keratina i ekstrakta zobi ...
... i prijateljicu, vratila se više puta. Sushi, gyoze, kozice... Restoran nije napadan, ugodno je, a hrana svježa i autentična, premda nije klasična japanska. Tu ima nešto posebno. Razgovarala sam s Hrvojem ...
...
Joško: Dodao bih i daleki Japan, svaka kultura ima svoju asocijaciju.
Dženi: Moram zahvaliti i Juraju Vuglaču jer njegova je ideja bila da ti Josipe odjeneš crveno.
Joško: Ovo je jedan mali ...
Zahvaljujući posebnoj kombinaciji sastojaka glicerina, pantenola, ulja i vitamina E, formule linije Repair & Care pružit će intenzivnu hidrataciju vašoj osjetljivoj koži i podržati njezinu barijeru. Visokoučinkovita ...
Veleposlanik Španjolske u Hrvatskoj i Savjetnica za turizam Veleposlanstva Španjolske su 20. lipnja proslavili Svjetski dan tapasa na kultnoj zagrebačkoj lokaciji, povijesnom hotelu Esplanade kako bi se ...
... notu. Rad je posveta konceptu Wabi Sabi - japanska riječ wabi u prijevodu znači manje je više, a sabi je melankolija... wabi-sabi se odnosi na svijest o prolaznosti zemaljskih stvari.
- Kroz RDcode ...
... vječni kod CHANEL-a. Kampanja za kolekciju Métiers d'art 2023/24, koju je snimio Mikael Jansson, predstavlja živopisno pop tumačenje te riječi, dočaravajući duh revije održane u Manchesteru: šezdesete godine, ...
Nakon što je 2010. godine režirao prvu kampanju za BLEU DE CHANEL, Scorsese je ponovno iskoristio svoj kreativni genij kako bi prikazao mnoge aspekte čovjeka koji kroji vlastiti put.
Legendarni filmski ...
Nova Panteneova kolekcija Molecular Bond Repair s perlicama Pro-V Nutri najavljuje zlatno dobe obnove kose. Ova tehnološki napredna linija donosi do 100% regeneracije kose na molekularnoj razini, poništavajući ...
Zagrebački hotel Esplanade ugostio je sinoć mega maskaru - impresivne statue Eiffelovog tornja i nove Panorama maskare ponosno su stajale nasred Smaragdne dvorane.
- U Smaragdnoj dvorani koja je ...
Zelena je baš neki vitalni moment u novoj kolekciji XD, koja je neki dan imala predstavljanje u zagrebačkom Mutimir showroomu. Tu je i nova kampanja, poveznica s kolekcijom, na kojoj se vidi jedna od ideja ...
... stil odabrana je crvenokosa Hana Fort Mlakar koju gledajući zaista doživljavamo kao da gledamo film Gilda. Kampanja je snimana u prostoru Društvu inženjera Hrvatske, nekadašnjem domu obitelji Vranyczany ...
... u organizaciji TZ Vukovarsko-srijemske županije i Salona pjenušavih vina Zagreb, a program je bogat i raznovrstan budući da je i prigoda posebna – na ovogodišnjem doručku obilježit će se i Dan županije. ...
... eye cream
Osvježite oči s najnovijim dostignućima u japanskoj tehnologiji koja se bavi 6 vrsta bora na području oko očiju — uključujući bore i borice te one između obrva. KOMBU-Bounce Complex i Squalane ...
... koji želite i volite.
Šarmantna i novootvorena N’oublie Pâtisserie, prostor koji odiše šarmom pariških slastičarnica, ugostila je prvi LOOKBOOK modno-beauty panel lifestyle portala na temu utjecaja ...
Poljska kompanija Ammalfi uskoro dolazi na naše tržište, distribuiraju niz luksuznih i premium brendova. Kod nas ulazi sa swimwear kolekcijama Lauren Ralph Lauren, Polo Ralph Lauren, Melissa Odabash ...
... 2023. u prostoru Tribine Grada Zagreba održala je završnu panel konferenciju na kojoj su sudjelovali predstavnici zainteresiranih strana koji direktno ili indirektno utječu na skrb i kvalitetu života osoba ...
Povodom obilježavanja Dana planete Zemlje, zaposlenici u kompaniji Mondelēz International, u suradnji s Agronomskom školom Zagreb te potporu GreenFusion, platforme za investiranje u ekološke projekte, ...
... sanjati predivne snove“, rekla je za kraj panela.
Po završetku ovog lijepog ženskog druženja, a potaknuti dojmljivim razgovorom, zaključilo se da poput Yalee svakodnevno ukazujemo na činjenicu zašto ...
Modna je fotografija glavna tema u životu Petre Krpan posljednje dvije godine. Nedavno je objavila knjigu u izdanju ULUPUH-a: 'Suvremena hrvatska modna fotografija od 1990-ih do 2020-ih'. Proučavanjem starih ...
... printevi s blagdanskim motivima.
Poput bajke i priče o teatralnoj odjeći male Crvenkapice, izgledaju i kampanja i kolekcija. Crvena se ističe na lepršavim girlie haljinama, a tu su i motivi gljiva i ...
Kampanja slavi dijamantni nakit i njegov značaj u ljubavi, slobodi, prijateljstvu i obitelji.
Dodić Diamonds oduvijek je bio sinonim za stil i modu, i oduvijek je živio svoju modnu dinamičnost. Njihov ...
L'Erbolario je predstavio dvije nove mirisne linije - gurmanski Melograno i cvjetni Frangipani, u elegantnom zagrebačkom Pupitresu.
L’Erbolario MELOGRANO
Nar (šipak) nazivaju stablom obilja, a ...
... kože, te je polako, ali sigurno postao jedan od vodećih svjetskih stručnjaka u pogledu skincarea - objavljeno je na pressici u zagrebačkom Lemon Marketu, u organizaciji distributera, kompanije Bahlen Beauty. ...
Negdje između stvarnog i digitalnog pejzaža smjestila se nova kampanja Ksenije Vrbanić. Kombinira fragmente stvarnosti i virtualnog, a u centru svega je njezina karakteristična odjeća, koja ovdje izgleda ...
Japanska tradicionalna odjeća oduševila je Anu Kuštre, frizerku i stilisticu kose te suvlasnicu frizeraja i šminkeraja 'Do šminke i frizure za pol vure'. Osmislila je brend LaLola koji nudi lagane ogrtače ...
Izložba Otapanje Klasje Habjan otvorena je sinoć u Galeriji Kranjčar. Radi se o ciklusu kolaža nastalih u akvarelnim bojama i 20-ak bilježnica u tušu. Tijekom trajanja izložbe autorica izvodi radove u ...
... koegzistiraju i sukobljavaju se u isto vrijeme.
Nasuprot tome, nakon 2010. godine, Tokio obuhvaća fluidno društveno stanje ere nakon Velikog potresa u istočnom Japanu i doživljava još veću transformaciju, ...
Havaianas Slide kolekcija donosi nešto potpuno drugačije u ponudu Havaianasa
U zadnjih nekoliko godine natikače su postale pravi hit. Sada već možemo reći da se više ne radi samo o trendu, već o modnom ...
... Crocs kampanja CAYA – Come As You Are (Budi svoj), naglašava osobnost svakog pojedinca i slavi svakoga posebno ističući da nema razlika niti privilegija među ljudima.
Crocs nudi široki izbor modela ...
... limitirano izdanje japanki. Ukrašen printom koji ilustrira divlje životinje i prirodu, dizajn ove kolekcije japanki odaje počast tropskom raju Mauricijusu i njegovim ugroženim vrstama.
Kampanja je inspirirana ...
... Kultne japanke ovog brenda oduvijek su dio naše ljetne garderobe. Nas dvije smo poznate po nošenju japanki zajedno s haljinama kako bismo uživale u prepoznatljivom kopenhagenskom looku. Prilikom predstavljanja ...
... me čeka, ali poslije to emotivno prođem, sama sa sobom, slažem u glavi što se dogodilo. Na terenu nikako nije dobro biti u panici ili blokadi, moramo biti hrabri. Imala sam par situacija nakon kojih bih ...
... Roth, dugogodišnji regionalni direktor najveće europske fotokompanije CEWE, objašnjava ovaj fenomen i kako foto industrija funkcionira danas: „Što se izrade klasičnih fotografije tiče, napravili smo puni ...
Turistička zajednica Zagrebačke županije poziva sve zainteresirane da se odazovu radionici o seoskom turizmu kako bi se što boje promovirali u ovoj turističkoj godini.
U Samoboru se u četvrtak, 17. 02. ...
Promocija prvog gastro vodiča „Gault&Millau Zagreb i okolica 2022“ u organizaciji Turističke zajednice Zagrebačke županije održana je danas u Vinariji Korak.
Gault&Millau potiče održivi turizam i ...
Četvrtu godinu zaredom, u organizaciji Hrvatskog liječničkog zbora, Hrvatskog neurološkog društva i Gradskog ureda za zdravstvo Grada Zagreba te uz suorganizaciju Škole narodnog zdravlja Andrija Štampar ...
Brend Philipp Plein nastavlja provokativnu stilsku priču - lansiranjem svoje prve kolekcije naočala dizajnirane u suradnji s talijanskom tvrtkom De Rigo, otkriva sklonost glamuru. U kampanji koju je ...
Svi smo mi povezani, bez prirode ne možemo i ne želimo. Ovu ideju u odjeću je pretvorila Nataša Mihaljčišin.
Umjetnica donosi pletiva emotivnog karaktera te ističe:
- Simboličko stapanje ljudskog ...
Neki dan vozim se i primijetim kampanju na plakatu, isti dan u inbox mi stižu fotke, od Varteksovog newslettera. Gledam, ne trepćem, na prvu me osvaja. Primijetim ljude koji stoje, ponosni, pošlihtani, ...
Gotovo dvije godine od otvorenja, popularni zagrebački sushi street food mijenja ime u SoHo sushi rolls & poké bowls, čime najavljuje i novi menu.
U fokusu su sushi i poké , mix japanske i havajske ...
... Avène su pripremili kampanju STOP AKNE koja omogućuje kupnju uz POPUST OD 30% na cijelu Eau Thermale Avène Cleanance liniju proizvoda na odabranim prodajnim mjestima.
Proizvodi iz nove linije Cleanance ...
Projekt Alavera je suradnja grupe studenata koji ostaju anonimni – tim čine grafički dizajner, modni dizajner, slobodni umjetnik te produkt menadžer. Predstavili se s kolekcijom Pandemia na nedavno održanom ...
Nisu samo za plažu, već Havaianasice nosimo i na male crne ljetne haljine.
Nose tonove pobjednika - zlatnu u brončanu - a uz omiljene japanke tu su i male torbice, savršene za par sitnica.
Dizajn ...
... bili vidljivi.
Nestlé Adriatic započeo je s drugom sezonom edukativne kampanje Biraj Zeleno. Tijekom ljetnih mjeseci dijelit će praktične savjete o smanjenju uporabe vode i plastike te smanjenju otpada, ...
... vrijednost plaćanja u odnosu na prvo tromjesečje 2020. godine.
"Pandemija koronavirusa utjecala je na naš rad, potičući digitalni rast i otvarajući prostor za unapređenje poslovanja putem Interneta. ...
... 12 godina, vidjelo je ili čak bilo zlostavljano putem interneta. Kampanja We don't take bullying nastala je u želji da se upravo o tim šokantnim brojkama govori – javlja brend Noelle.
Lica kampanje ...
Slatke Havaianas japanke s motivima voća i ljeta stižu u novom ruhu, nagrada za najsočniji look pripala je modelu s lubenicama.
- You Saint Tropez Shine još je jedan član Havaianas You Saint Tropez ...
Super popularan svjetski brend japanki donosi novu kolekciju Slim modela koja je idealna za ljubitelje jednostavnosti kada su u pitanju moda i životni stil.
Slim je postala poznata kao jedna od kultnih ...
Ovih dana ona cvate, već je puna i divno roza, a inspirira umjetnike i dizajnere diljem svijeta – sada je savršeni, no krhki cvijet japanske trešnje tema novih japanki.
- Sakura ili cvijet trešnje, ...
Payoneer Inc., globalna platforma za plaćanje i podršku trgovini koja pomaže rast milijuna digitalnih firmi širom svijeta, i FTAC Olympus Acquisition Corp. (NASDAQ:FTOCU), kompanija koja se bavi preuzimanjima ...
Jennifer Lopez lice je Coach statement torbica, reklamira ih odjevena u baloner, s kosom složenom na spontane načine.
Piše: Isabel Prpić, od milja zvana Izi @ Imperia Professional (Sveti duh 10, Zagreb) ...
Pripadnica royal obitelji iz Monaka, dugokosa brineta Charlotte Casiragh, novo je lice Chanela, a na kampanji ima raskošnu, valovitu frizuru.
Piše: Isabel Prpić, od milja zvana Izi @ Imperia Professional ...
... i vremena ili se s njom poistovjećuje. Mora biti prisutno nešto mimo dobre kompozicije, a što će to biti ovisi o fotografu, ali i o promatraču.
Kampanja pod nazivom 'Deset grijeha agencija' za agenciju ...
Slavna glumica divno izgleda u novoj LV priči: Léa Seydoux isprobala je kratku, lepršavu frizuru koja se može nositi na više načina. Kosa ovog tipa i oblika super izgleda zalizano, na stranu ili skroz ...
... i žumanjcima (preko 60%). Nakon pečenja potrebno je svaki panetone okrenuti naopako i pustiti ga da tako visi minimalno 10 sati - .
- Blagdani su i za nas najljepši dio godine, a ima li išta ljepše ...
... s ureom i dekspantenolom pruža koži intenzivnu hidrataciju tijekom 72 sata kako bi spriječila gubitak vlažnosti, javlja Nivea. Pogodna je za njegu cijelog tijela, ali posebno onih dijelova koji su izloženi ...
Ovih dana objavljene su dvije stilski zanimljive, a opet različite i ujedno predivne kampanje – Marion Cottilard za Chanel no.5 djeluje čarobno u zlatnoj haljini, dok cure Toma Forda izgledaju poput ...
... donosi dašak japanske smart kreativnosti, koja se bazira na pametnom slaganju, kao i inovativnom iskorištavanju materijala. Čisti dizajn dio je modne sfere koja ističe maksimalno praktičan način oblikovanja ...
Pankeri su voljeli da im kosa strši, gelirali su je i lakirali kako bi ona bila postojana i prkosila gravitaciji. S druge strane, fudbalerka, slavna frizura iz osamdesetih, poznata je po dužem djelu ...
Cure s frčkavom kosom često žele peglati lasi, kako bi dobile super glatnu frizuru. No, svima nama super stoji prirodna tekstura kose, a tako je i s Jennifer Lopez koju smo milijun puta vidjeli sa super ...
Valentino Beauty predstavlja kampanju za novi parfem kuće, Voce Viva, a lice kampanje je Lady Gaga. Pjevačica na vizualima djeluje ženstveno, romantično, neočekivano prirodno.
Nastavljajući umjetničku ...
Charlie Design, odnosno Loredana Bahorić ima niz kvaliteta, kao autorica i kreativka, a jedna od njih je i - lakoća, eteričnost forme.
Ova je komponenta vizualno objašnjena u novoj foto-priči ...
Kovrče u kombinaciji sa zalizanim gornjim djelom kose, plus ukosnice kao simbol devedesetih, frizura je koju Sofia Richie, kći pjevačke legende Lionela, nosi u novoj kampanji. Radi se o novoj dizajnerskoj ...
... proizvoda više od 700 brendova od koji su mnogi po prvi puta dostupni na hrvatskom tržištu.
Kompanija ABOUT YOU osnovana je 2014. godine kao podružnica Otto Grupe i sada je dio portfelja grupe. U ...
Sve kod Anne Sui, super kreativne američke dizajnerice, izgleda teatralno, pa je takva i kampanja. Frizura manekenke Hiandre Martinez djeluje raskuštrano i natapirano, a umjesto klasične, dizajnerica je ...
Jesen je iza ugla, a Max Mara, uz divne i fine tonove, predlaže i blage valove u kosi, na slavnoj manekenki Anni Ewers.
Piše: Isabel Prpić, od milja zvana Izi @ Imperia Professional (Sveti duh 10, Zagreb) ...
Toplina sunca idealna je za sušenje i kreiranje prirodnih kovrča, a kako genijalno i prirodno mogu izgledati pokazuje brineta Mica Arganaz u novoj Zarinoj pre-fall kampanji.
Piše: Isabel Prpić, od milja ...
Piše: Isabel Prpić, od milja zvana Izi @ Imperia Professional (Sveti duh 10, Zagreb)
Lady Gaga je lice nove kampanje Eye-Dentify olovke za oči brenda Haus Laboratories.
Pjevačica nosi fantastičnu ...
Havaianas predstavlja novi model japanki, Slim Flatform, koji se ističe zbog povišene ravne potplate.
Poznati stil 90-ih godina svake se godine voli vratiti na modnu scenu u drugačijem obliku, a ...
... kampanju. Lice je Eva Ljubić, koja je već sudjelovala na njezinim kampanjama, a fotografiju potpisuje Marita Stanić.
Sunčan dan osvijetlio je nježne tkanine Natašinih 5 lakih haljina napravljenih ...
Piše: Isabel Prpić, od milja zvana Izi @ Imperia Professional (Sveti duh 10, Zagreb)
Naravno, riječ je o bob frizuri, jer Karlie Kloss jedna je od onih cura koje nose super klasične frizure. Njezina ...
... i kombinezoni koji prate prepoznatljivi veseli i šareni duh Havaianasa.
Havaianasice su postale sinonim za japanke i kada smišljamo ljetni outfit one su neizbježne, bez obzira radi li se šetnji gradom ...
Ime kampanje Roberta Severa, koju je osobno i snimio treći put, je Eleftheria, a inspiracija je odmor na Mediteranu, ljepote prirode i života te boho, lepršavi krojevi bogati motivima, bojama i detaljima. ...